سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک/

فدراسیون بوکس به استان مرکزی 3 ماه مهلت داد

رئیس اداره ورزش و جوانان اراک با اشاره به مهلت سه ماهه فدراسیون بوکس برای سامان بخشیدن به وضعیت بوکس استان گفت: پیشکسوتان ورزش گنجینه‌ای از تجارب هستند که باید از تجارب آنان در راستای توسعه ورزش بهره برد

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، عابد حقدادی اظهار داشت: طی دو روز گذشته شاهد برگزاری مجمع عمومی هیئت بوکس بودیم که این مجمع با حاشیه‌هایی همراه شد.

وی تصریح کرد: وضعیت نامساعد رشته بوکس در استان موجب شد تا عده‌ای از علاقمندان و پیشکسوتان و ورزشکاران این رشته به صورت خودجوش در مجمع حضور یافته و اعتراضات خود را از وضعیت نامساعد این رشته به مسئول فدارسیون اعلام کنند.

رئیس  اداره ورزش و جوانان اراک گفت: در این جلسه که به منظور برقراری تعامل و همدلی در رشته بوکس استان برگزار شد، ورزشکاران و پیشکسوتان به بیان مسائل و مشکلات و علل عدم موفقیت این رشته و کسب نتایج ضعیف در مسابقات پرداختند که منجر به درگیری‌ لفظی بین اعضا شد.

حقدادی ادامه داد: مسائلی از قبیل عدم به کارگیری مربی و پیشکسوتان بومی، کم توجهی به رده‌های سنی، عدم تعامل با سایر هیئت‌ها، مدیریت نامناسب سالن‌های ورزشی در اختیار هیئت، درگیری‌های لفظی و فیزیکی متعدد به وجود آمده، تعویض متعدد رئیس هیئت اراک به طوری که ظرف مدت دو سال پنج مدیر انتخاب شده است و عدم کسب نتیجه در مسابقات کشوری از جمله مشکلات و مسائل مطرح شده در این مجمع بود.

وی افزود: کمبود و کاهش تعداد ورزشکاران سازمان یافته از 110 بوکسور در سال گذشته به 93 نفر و استفاده از بازیکنان استان‌های دیگر و اعزام ورزشکاران کیک‌بوکسینگ به مسابقات کشوری به جای استفاده از بازیکنان بومی استان از دیگر مسائل مطرح شده در این نشست بود.

رئیس  اداره ورزش و جوانان اراک بیان کرد: با توجه به اینکه پیشکسوتان گنجینه‌های ارزشمندی تجارب هستند، متاسفانه در هیئت بوکس آن طور که باید و شاید به این عزیزان توجه نشده است که امیدواریم با توجه به فرصت سه ماهه‌ای که برای سامان بخشیدن به اوضاع بوکس به هیئت داده شد، شاهد استفاده هر چه بیشتر از این عزیزان در راستای توسعه ورزش بوکس باشیم.

حقدادی اظهار داشت: خوشبختانه رئیس فدراسیون و مدیرکل ورزش و جوانان استان توجه ویژه‌ای به رشته بوکس استان داشتند و در مجمع اجازه دادند که نظرات و انتقادات به صورت شفاف و بی‌پرده بیان شود که از این عزیزان کمال قدردانی را داریم.

انتهای پیام/م
برچسب ها: فدراسیون ، بوکس ، ورزش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.