سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مطهری‌نژاد به باشگاه خبرنگاران خبر داد

برگزاری همایش "ما دل آرامیم" از سوی حزب مردم‌سالاری

عضو حزب مردم‌سالاری از برگزاری همایش "ما دل آرامیم" از سوی حزب متبوعش با حضور صاحبنظران در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی و سیاست خارجی خبر داد.

"میرزابابا مطهری‌نژاد" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره جزئیات برگزاری همایش حزب مردم‌سالاری در ماه مبارک رمضان اظهار داشت:  همایش "ما دل آرامیم" با سخنرانی "مصطفی کواکبیان" و سخنرانان مختلف در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی و سیاست‌خارجی برگزار می‌شود.

وی گفت: تاکنون دیگر سخنرانان همایش به طور دقیق مشخص نشده‌اند.

عضو حزب مردم‌سالاری بیان داشت: همایش مذکور با اعضای شورای مرکزی و دفاتر استانی با شاخص‌های اصلاح‌طلبی برگزار می‌شود و قرار است در آن مهمترین مسایل داخلی و خارجی کشور را مورد بررسی قرار داده و با دیدگاه‌های مختلف اصلاح‌طلبی آشنا شویم.(اینجا)

وی ادامه داد: همایش مذکور که به مراسم ضیافت افطاری ختم می‌شود، روز پنج‌شنبه از ساعت 16:30 در هتل المپیک برگزار خواهد شد.

گفتنی است همایش مذکور با حضور همه طیف‌ها از جمله اصلاح‌طلبان مستقل برگزار و طی آن تصمیمات لازم جهت هماهنگی‌ با گروه‌های سیاسی اصلاح‌طلب و مباحث مربوط به انتخابات اتخاذ خواهد شد.(اینجا)

لازم به ذکر است که اردوی تابستانی حزب مردم‌سالاری در شهر گیلان و در شهریور ماه برگزار خواهد شد که در آن درباره برگزاری کنگره سالانه حزب در بهمن‌ماه  تصمیم‌گیری خواهد شد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.