سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

برگزاری جلسه کمیته حمل ونقل ستاد هماهنگی خدمات سفر در اصفهان

با توجه به شروع دور اول سفر هاي تابستاني ،كميته حمل و نقل ستاد هماهنگي خدمات سفر با موضوع ارتقا خدمات سفر دراداره كل حمل و نقل و پايانه هاي استان اصفهان با حضور اعضا كميته تشكيل شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان مدير كل اداره حمل و نقل و پايانه هاي استان اصفهان با اشاره به تاكيد معاون عمراني استانداري اصفهان مبني بر تشكيل كيمته حمل و نقل ستاد هماهنگي خدمات سفربه منظور تامين امنيت و سلامت هموطنان در سفر هاي تابستاني گفت : دور اول سفر هاي تابستاني قبل از ماه مبارك رمضان از تاريخ 21 خرداد لغايت 4 تير ماه و دور دوم از تاريخ 5 مرداد تا 5 مهر ماه خواهد بود كه پيش بيني مي شود در مرحله دوم شاهد حجم بالايي از ترافيك در جاده هاي مواصلاتي استان باشيم .

داريوش اماني بررسي و رفع مشكلات اتوبوس هاي اسكانيا و برخط سازي سيستم هاي معاينه فني خوردو ها در واحد ايمني و ترافيك اداره حمل و نقل را از اقدامات اين اداره كل در راستاي افزايش ايمني در سفرهاي تابستاني عنوان كرد .

وي با اشاره به اينكه براي تحقق اين اهداف همكاري تمامي دستگاه هاي اجرايي مرتبط مانند هلال احمر ، نيروي انتظامي و سازمان راهداري با اداره حمل و نقل ضروري است گفت : اميدواريم در سفر هاي تابستاني همانند سفرهاي نوروزي شاهد كاهش امار تصادفات و تلفات در جاده هاي استان باشيم .

اماني حضور سرمايه گذاران استان در زمينه ساخت مجتمع هاي خدماتي رفاهي بين راهي را مطلوب ارزيابي كرد و اذعان داشت : مجتمع خدماتي رفاهي بين راهي عباسي اوايل تير ماه سال جاري با حضور وزير راه و شهرسازي به بهره برداري مي رسد و كاروانسرايي هم در شهرستان كاشان كلنگ زني خواهد شد و اميدواريم بتوانيم در چند ماه اينده تعداد اين مجتمع ها را در استان اصفهان افزايش دهيم .

وي با تاكيد بر اينكه استفاده از شيوه هاي نوين و سيستم هاي جديد در كاهش تلفات و تصادفات تاثيرگذار است تصريح كرد : صنعت حمل و نقل تعطيلي ندارد و بايد هميشه آمادگي لازم براي ارائه خدمت به مردم را داشته باشيم .

گفتني است كارگروه ارتقا خدمات سفر ، به منظور افزايش كيفيت خدمات سفرهاي تابستاني با حضور مدير كل ، معاون حمل و نقل و پايانه هاي استان ، سرپرست اداره مسافر ، كانون انجمن هاي صنفي شركت هاي مسافر بري ، روساي انجمن هاي مسافر بري شهرستان هاي استان ،نماينده جمعيت هلال احمر استان ،پليس راه و اورژانس دراداره كل حمل و نقل و پايانه هاي استان اصفهان تشكيل شد.


انتهای پیام

برچسب ها: اصفهان ، حمل ، نقل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.