سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فنایی:

حرکت سوارز به دور از انسانیت بود/ محرومیت سنگین در انتظار سوارز است

کارشناس داوری در خصوص حرکت زشت سوارز روی بازیکن ایتالیا گفتک گاز گرفتن بازیکن ایتالیایی در شأن یک فوتبالیست مطرح همچون سوارز نبود.

محمد فنایی درگفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: اگر داور مسابقه صحنه گاز گرفتن سوارز بر روی بازیکن ایتالیایی را ندیده باشد و کمک داوران وی نیز این صحنه را ندیده باشند آن وقت فیلم بازی توسط کمیته انضباطی فیفا بررسی می‌شود.
فنایی در ادامه بیان کرد: اگر حرکت زشت سوارز از سوی کمیته انضباطی فیفا تایید شود آن وقت این بازیکن تا پایان مسابقات جام جهانی محروم می‌شود.
کارشناس داوری تصریح کرد: حرکت سوارز یک کار وحشیانه و به دور از انسانیت بود. این حرکت نباید از یک بازیکن بزرگ همچون سوارز سر می‌زد.
فنایی درباره عملکرد داور بازی ایتالیا مقابل اروگوئه بیان کرد: اخراج بازیکن ایتالیایی درست بود بازیکن با کف پا و استوکش به عضله بازیکن اروگوئه‌ای زد و با این کارش اخراج شد. داور بعد از حرکت زشت سوارز خطاها را به نفع ایتالیا می‌گرفت.
کارشناس داوری عنوان کرد: به هر حال داور مکزیکی قضاوت خوبی از این بازی داشت و تحت  تاثیر دو تیم قرار نگرفت.
فنایی بیان کرد: دوربین‌های قوی در جام جهانی هستند که جزئی‌ترین صحنه‌ها هم رصد می‌کنند بر این اساس بازیکنان باید بدانند که حرکاتشان توسط دوربین‌ها شکار می‌شود.
انتهای‌پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.