سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برای ارتقای توسعه کیفی دانشگاه آزاد، تعاملات بین المللی ضروری است

معاون امور بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه چاره‌ای جز ارتقای کیفیت در دانشگاه آزاد نداریم، گفت: برای توسعه و ارتقای سطح کیفی دانشگاه آزاد باید در مسیر تعاملات بین المللی با دانشگاه‌های معتبر منطقه و جهان حرکت کنیم.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران و به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی، نشست مشترک انگجی معاون امور بین الملل دانشگاه آزاد با دکتر حسن دیاب معاون دانشگاه بیروت در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

در این نشست دو طرف به تشریح توانایی‌ها و ظرفیت‌های دو دانشگاه پرداختند و راه‌های همکاری دو دانشگاه و چگونگی انجام پروژه‌های مشترک علمی و تحقیقاتی را بررسی کردند.

گفتنی است، در انتهای این نشست دکتر انگجی با بیان اینکه دانشگاه بیروت یکی از معتبرترین دانشگاه‌ها در خاورمیانه است، گفت: با پیگیریهای وزارت امور خارجه و سفارت ایران در کشور لبنان، دیدار معاون دانشگاه بیروت از دانشگاه آزاد و نشست هم اندیشی امروز برگزار شد.

وی ادامه داد: به دلیل توانمندی‌های بسیار خوب دو دانشگاه بیروت و دانشگاه آزاد در رشته پزشکی جلسه مشترک دکتر محمد باقر لاریجانی قائم مقام ریاست دانشگاه آزاد در حوزه علوم پزشکی و معاون دانشگاه بیروت نیز فردا صبح برگزار خواهد شد.

انگجی در توصیف ویژگی‌های دانشگاه بیروت تصریح کرد: دانشگاه بیروت یکی از قدیمی‌ترین دانشگاه‌های منطقه با قدمت 150 سال است که در رشته‌های مختلفی فعالیت دارد. تجربه بالای این دانشگاه در تربیت اساتید و دانشجویان می‌تواند الگوی مناسبی برای دانشگاه آزاد باشد.

وی ادامه داد: دانشگاه بیروت در میان دانشگاه‌های معتبر جهان در رتبه 250 قرار دارد که در قیاس با بسیاری از دانشگاه‌های ایران رتبه بسیار خوبی است.

معاون امور بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه دانشگاه آزاد برای تعامل با دانشگاه‌های معتبر آمادگی کامل دارد، گفت: به دنبال تعامل با دانشگاه‌های معتبر منطقه و جهان در زمینه‌های تربیت اساتید و دانشجویان هستیم و ملاقات امروز با معاون رئیس دانشگاه لبنان دراین زمینه انجام شد.

وی همچنین تصریح کرد: معاون دانشگاه لبنان عصر امروز و فردا از واحد کرج بازدید خواهد کرد و از نزدیک با مدیران و استادان این دانشگاه دیدار و گفتگو خواهد داشت.

انگجی در پایان ابراز امیدواری کرد که ملاقات امروز با معاون دانشگاه لبنان بتواند برخی از مشکلات واحد دانشگاه آزاد در بیروت را حل کند و سطح کیفی تعاملات این دو دانشگاه را افزایش دهد. 


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
رضا
۱۶:۰۰ ۰۴ تير ۱۳۹۳
سلام. میشه ببینید چطوریه که درس های ارائه شده برای دوره تابستان دانشگاه آزاد تهران-جنوب که هنوز تاریخ انتخاب واحد شون نرسیده کلاس هاشون یا نیمه پر هست یا کاملا پر شده؟ این افراد چطور قبل از شروع ثبت نام انتخاب واحد کردن؟!!!!!!!