سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون رئیس ستاد عقیدتی سیاسی آجا مطرح کرد

اهتمام ویژه ارتش به تبیین احادیث ائمه اطهار(ع)

معاون رئیس ستاد عقیدتی سیاسی آجا به توجه ویژه ارتش به بحث حدیث اشاره کرد و گفت: دریافت حقیقت قرآن با شناخت ائمه(ع) میسر بوده و لذا لازم است حدیث و سخنان ائمه اطهار(ع) را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران حجت‌الاسلام شاهمرادی معاون رئیس ستاد عقیدتی سیاسی آجا صبح امروز(چهارشنبه) در اختتامیه پنجمین جشنواره حدیث ستاد آجا گفت: سیاست ارتش و سازمان عقیدتی در مسابقات حدیث که امروز برگزار شد، این است که بعد از مسابقات قرآن کریم که 33 دوره آن برگزار شده، از مرحله حفظ قرآن به مرحله تدبر در آن وارد شویم.
 
شاهمرادی به توجه ویژه ارتش به بحث حدیث اشاره کرد و افزود: استقبال نیروهای ارتش و خانواده‌های آنان از این دوره از مسابقات چشمگیر بوده است.
 
وی خاطرنشان کرد: آنچه اهمیت دارد این است که قرآن و حدیث جایگاه ویژه خود را در میان خانواده‌ها می‌طلبد به ویژه هر انسانی که بخواهد به جایگاه اصلی خود برسد، تنها با قرآن نمی‌تواند چرا که حدیث تبیین‌کننده مفاهیم قرآن در جامعه است.
 
شاهمرادی تاکید کرد: دریافت حقیقت قرآن با شناخت ائمه(ع) میسر بوده و لازم است حدیث و سخنان ائمه اطهار را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: قران ، ائمه ، اطهار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.