سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزد/

درخشش شاعر جوان یزدی در جشنواره سوره

برگزیدگان دوازدهمین جشنواره شعر و داستان جوان سوره در حالی معرفی شدند که هنرمند جوان یزدی موفق شد رتبه اول بخش شعر کودک این جشنواره را از آن خود کند.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مرکز یزد

مراسم اختتامیه دوازدهمین جشنواره شعر و داستان جوان سوره با حضور مسوولان فرهنگی و پیشکسوتان ادبیات در کرمان برگزار و برترین های هر بخش معرفی و تقدیر شدند.

در این مراسم که امامی میبدی رئیس حوزه هنری یزد، حکیمیان مسئول واحد آفرینش های ادبی و فیاض مسئول آموزش و پژوهش این مرکز نیز حضور داشتند از فائزه زرافشان که با اثر ˈاو ظاهرا یک فرد معمولی است، اما …ˈ توانست رتبه نخست بخش شعر کودک جشنواره را کسب کند، با اهدای تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی تجلیل شد.

در این بخش نمایندگان تهران و همدان رتبه های دوم و سوم را به دست آوردند.

در این مراسم همچنین از برگزیدگان بخش های ترانه و سرود، داستان کوتاه کودک و نوجوان، شعر کلاسیک، شعر نو (نیمایی و آزاد)، داستان کوتاه بزرگسال و داستان بلند بزرگسال نیز تجلیل شد.

دوازدهمین جشنواره شعر و داستان جوان سوره، در راستای تحقق اهداف والای انقلاب اسلامی و با هدف کشف و پرورش استعدادهای هنری جوان، اول و دوم تیرماه در شهر کرمان برگزار شد.

چند روز قبل نیز شاعران استان یزد با کسب چهار عنوان برگزیده و سه عنوان تقدیری در جشنواره کشوری شعر طراوت ورامین خوش درخشیدند./س

برچسب ها: جشنواره ، هنری ، سوره
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.