سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوراکی‌های رژیمی شیک مخصوص مهمانی‌های تابستانه

پژوهشگران شیوه‌های منحصر به فرد برای پذیرایی از مهمانان معرفی می‌کنند که حافظ سلامت و کنترل کننده‌ی رژیم غذایی آنها از سوی میزبان است.

به گزارش خبرنگار کلینیک باشگاه خبرنگاران؛ پژوهشگران به افراد میزبان برای حفظ رژیم غذایی و پذیرایی از مهمانان توصیه می‌کنند قبل از هر چیز در خصوص سابقه‌ی بیماری‌های مهمانان اطلاعات کسب نمایند تا با توجه به شرایط جسمی و حتی روح بیماران مواد غذایی فراهم نمایند.

گفتنی است: براین اساس پزشکان توصیه می‌کنند افراد مواد غذایی کم کالری را به عنوان پذیرایی در نظر بگیرند و حتی از مواد شیرین کم کالری استفاده نمایند و یا برای جلوگیری از مصرف زیاد مواد شیرین به ویژه توسط کودکان آنها را دور از دسترس قرار دهند.

پژوهشگران استفاده از سرویس‌های غذاخوری در ابعاد کوچک مانند ظرف‌ها و دیس‌های غذا و حتی ظرف‌ها و قاشق‌های کوچک برای مصرف دسرهایی مانند بستنی را از جمله دیگر موارد حفظ رژیم غذایی مهمان‌ها و جلوگیری از مصرف بیش از حد کالری و مواد شیرین معرفی می‌کنند.

از جمله دیگر راه‌ها برای حفظ رژیم غذایی مهمانان استفاده از نورهای ملایم در محیط آشپزخانه و همینطور چیدمان وسایل به شیوه‌ای آرام بخش است که می‌تواند سبب کاهش کالری به میزان 175 کالری گردد و به این ترتیب رژیم غذایی مهمانان به هم نمی‌خورد.

انتهای پیام/

برچسب ها: غذا خوری ، مهمان ، تابستان ، شام ، ظرف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.