به گزارش
خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در سند چشم انداز جامعة المرتضی (ع) مخاطب و اولویت اصلی در انتخاب مخاطب غیر مسلمان است و علت این انتخاب آن است که معمولا مبلغان شبکههای ماهوارهای و مراکز اسلامی تبلیغ خود را معطوف به مخاطبان مسلمان کردهاند و کمتر کسی به طور تخصصی برای غیرمسلمانان تبلیغ میکند.
تبلیغ مجازی از جمله عرصههای عملیات تبلیغی است که راهاندازی سایت www.byislam.com و حضور مبلغان در تالارهای گفتگو و شبکههای اجتماعی، پاسخگویی به چند صد سوال به صورت آنلاین و آفلاین و تولید بانکهای اطلاعاتی از مخاطبین از جمله فعالیتهای این عرصه است.
ارتباط با میهمانان و گردشگران خارجی، تولید محتوی در زمینه ترجمه، تهیه و انتشار کتاب و اعزام مبلغ به خارج از کشور از دیگر عرصههای عملیات تبلیغی جامعةالمرتضی (ع) است.
انتهای پیام/