سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نمايش مانيتورهاي فوق عريض LG با نسبت تصوير 21:9 در نمايشگاه CES 2014

شـركت LG از جدیـدترین مانيـتور IPS فـوق‌عريـض (Ultra Wide) خـود سـري UM65 در نمايـشگاه CES 2014 پرده‌برداري كرد.

به گزارش گروه تجارت باشگاه خبرنگاران ، این مانیتورها دارای وضوح تصویر فوق العاده (2560X1080 dpi FHD) می‌باشند و تصاویر را با شفافیت حیرت‌آوری نمایش می‌دهند.

این سری مانیتور در سایزهای "34 ،"29 ،"25 تولید گردیده و دارای طراحی ارگونومیک و زیبا می‌باشد.

 مانيتورهاي فوق‌عريض
LG سري IPS با نسبت تصوير 21 به 9 به جهت كيفيت رنگ و تصوير فوق العاده ، شفافيت و همچنين زاويه ديد عالي ، مناسب كار و بازي بوده و داراي شهرت جهاني و بازار رو به رشدی مي‌باشند.



این سري علاوه بر دارابودن تمام خصوصیات مدل های
IPS قبلی ( شفافیت بسیار بالاي صفحه نمایش و زاویه دید عالی و...) دارای ویژگی های انحصاری همچون قابلیت تقسیم صفحه نمایش به چند قسمت جهت رویت همزمان چند پنجره، قابلیت نمايش دوتصوير از دو دستگاه به‌صورت همزمان، بلندگوی استریو و ... می‌باشد.

این دستگاه علاوه بر یک پورت DVIو دو پورت HDMI، مجهز به پورت Display Portمی‌باشد؛ این پورت یک رابط ویدئوی دیجیتالی است، که قادر به ارسال تصوير دیجیتال با رزولوشن اچ دی و همچنین صدا به مانيـتور می‌باشد. این پورت موفق به اخذ عنوان قوی‌ترین واسط نمایشگر برای کامپیوتر توسط اتحادیه ی VESA گردیده است.

مانيتوري مناسب كار و بازي

باتوجه به كيفيت فوق‌العاده تصوير مانيتور سري UM65، اين دستگاه براي بازي‌هاي كامپيوتري‌، تماشاي فيلم و همچنين متخصصين طراحي بسيار مناسب است. قاب متاليك براق و پايه زیبا‌، طراحي UM65 را بسيار منحصربفرد نموده‌است. از دیگر مزایای این مانیتورسازگاری با سیستم عامل Mac می‌باشد.

مانيتورهاي IPS ال جي با آخرين استانداردهاي جهاني

در سال گذشته مانيتورهاي IPS ال جي به سبب كيفيت بالاي تصوير و طراحي مناسب، موفق به اخذ جوايز معتبري همچون Plus X آلمان‌، Red Dot Design و G-Mark ژاپن شده‌اند. مدل IPS 23EA63نيز از ديگر مانيتورهاي LG است كه به‌دليل كيفيت استثنايي‌، دقت بالاي رنگ و زاويه ديد عالي، گواهينامه Quality & Performance Mark (QPM) را از موسسه Intertek دريافت نموده‌است.

شرکت مادیـران به‌عنوان نماینده انحصاری محصـولات کامپیوتری LG در ایران همزمان با بازارهای جهـانی اقدام به عرضـه و معرفی مانیتـورهای فـوق‌عریض با نام سـری جهان‌نما در سبد کالای خود نمـوده‌اســت. در حال حاضر مدل 25 اينچ این سـری (25UM65) به بازار عرضـه شده و بزودی سایز 29 اینج این مـدل نیـز به بازار عرضـه می گردد.

انتهای پیام/

برچسب ها: مانیتور ، ال جی ، ماد ایران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.