سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

توسعه حمل و نقل موجب افزایش سرمایه گذاری می شود

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که این استان جزو استان‌های پرتردد در بخش سفرهایی هوایی است، گفت: فرودگاه تبریز به عنوان بزرگترین فرودگاه شمال غرب کشور باند مناسبی برای فرود ندارد و باید برای آن راهکار مناسبی اندیشید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ،محمد صادق پورمهدی در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان شرقی، افزود: جایگاه فرودگاه در راستای توسعه استان بسیار بالاست و فرودگاه‌های این استان در شمال غرب کشور از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند.

وی با بیان این که بدون آماده سازی زیرساخت ها استان توسعه نمی یابد، افزود: حمل و نقل یکی از زیرساخت های توسعه محسوب می شود که با توسعه این بخش می توانیم زمینه های سرمایه گذاری را افزایش دهیم.

پورمهدی توسعه حمل و نقل را یکی از اولویت های مدیریت استان دانست و افزود: نواقص حمل و نقل استان در تمام ابعاد تکمیل خواهد شد.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی در ادامه تصریح کرد: برای پیشرفت و توسعه استان فعالیت به صورت تیمی را باید سرلوحه کاری خود قرار دهیم.

پورمهدی افزود: دولت تدبیر و امید پس از گذشت سال ها از پیروزی انقلاب اسلامی ایران کشور را با اصول علمی و با تدبیر و اقتدار اداره می کند و بر همین اساس مدیریت استان با تقلید از این شیوه فعالیت های خود را پیش می برد.

 

وی با قدردانی از خدمات مدیرکل سابق فرودگاه‌های آذربایجان شرقی، گفت: تقدیر و تشکر از مدیران گذشته به منزله شکر نعمت و دلگرمی برای مدیران جدید است.

در این آیین مصطفی صفایی به عنوان مدیرکل جدید فرودگاه‌های آذربایجان شرقی معرفی و از خدمات علی رستمی در این سمت قدردانی شد.

 
انتهای پیام/
برچسب ها: توسعه ، نقل ، سرمایه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.