سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صادقی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران خبر داد

اجرای طرح نظارت و پایش بر بازار در ماه مبارک رمضان

رییس سازمان صنعت و معدن تجارت استان تهران از طرح پایش و نظارت ویژه ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: در این ایام بازرسان ما بر بازار نظارت می‌کنند تا اطمینان حاصل شود که اخلالی در شرایط آرام بازار ایجاد نشود و کمبودی در بازار نباشد.

یدالله صادقی، رییس سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان تهران در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با اشاره به وضعیت خوب ذخیره سازی کالاهای مصرفی در ماه رمضان گفت:ذخیره سازی و تولید کالاهای مصرفی در ماه مبارک رمضان بسیار مناسب است و مشکلی در این زمینه نداریم.
 
وی افزود: امسال از 5 تا 14 تیر ماه نمایشگاه های طرح ضیافت در تهران و شهرستان ها بر گزار می شود و همچنین در فروشگاه های زنجیره ای و تعاونی مصرف فرهنگیان و کارکنان دولت فروش فوق العاده کالا با میانگین تخفیف 10 تا 15 درصد برگزار می‌شود.

رییس سازمان صنعت و معدن تجارت استان تهران از طرح پایش و نظارت ویژه ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: در این ایام بازرسان ما بر بازار نظارت می کنند تا اطمینان حاصل شود که اخلالی در شرایط آرام بازار ایجاد نشود و کمبودی در بازار نباشد.

صادقی در ادامه افزود: گوشت مرغ کیلویی 5500 و گوشت قرمز منجمد کیلویی 15 تا 16 هزار تومان از درب سرد خانه تحویل گرفته می شود و با احتساب 10 درصد هزینه حمل و نقل و سود در نمایشگاه طرح ضیافت به فروش می رسد البته این قیمت ها در شورای کنترل و نظارت بر بازار نهایی می‌شود.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: تهران ، صادقی ، رمضان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.