سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مجید صدری خبر داد:

افزایش تعداد مکالمات اپراتور سوم تلفن همراه/ 80درصد مشتریان متشترکین دیتا هستند

مدیر عامل اپراتور تلفن همراه گفت:‌با اجرای طرح رومینگ ملی روزی 20 هزار تماس در شبکه اپراتور اول تلفن همراه و 19 هزار از اپراتور دوم تلفن همراه داریم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، مجید صدری مدیر عامل اپراتور سوم تلفن همراه امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به هزینه رومینگ ملی و سراسری شدن رایتل گفت: رومینگ ملی برای مشترکین هیچ هزینه‌ای ندارد و در کل کشور پوشش سراسری در حالت voic همه جا یکسان بوده و در قالب استفاده از اینترنت به صورت  همه جا یکسان بوده و در قالب استفاده از اینترنت به صورت 3G خواهد بود.

وی سپس به کاهش تعرفه های اپراتور سوم تلفن همراه اشاره کرد  و افزود: این اپراتور در جهت رفاه هرچه بیشتر مشترکان تعرفه مکالمه و اینترنت 3Gرا کاهش داد و با اعمال این تغییرات مکالمه درون شبکه‌ای برای مشترکان دایمی از 555 ریال به 499 ریال و مکالمه برون شبکه‌ای برای مشترکان دایمی 625 ریال است.

صدری تصریح کرد: همچنین مکالمه درون شبکه‌ای برای مشترکان اعتباری از 695 ریال به 620 و مکالمه برون شبکه‌ای برای مشترکان اعتباری از 895 ریال به 852 ریال کاهش می‌یابد.

مدیر عامل اپراتور سوم تلفن همراه به تعداد فروش سیم کارت ها اشاره و اظهار کرد: در گذشته فروش سیم‌کارت‌های ما حدود 1 میلیون و 200 هزار بود که امروز فروش سیم کارت ها به بالای سه میلیون رسیده و بیش از یک میلیون و 700 هزار مشترک فعال داریم.

*برقراری رومینگ بین المللی اپراتور سوم تلفن همراه
 
صدری در ادامه به موضوع برقراری رومینگ بین‌المللی اشاره کرد و گفت: با اتصال‌هایی که با دیگر کشورها برقرار شد، سرویس رومینگ بین‌المللی این اپراتور برقرار شد و در حال حاضر امکان فعالیت‌ با دیگر کشورها فراهم است.

وی همچنین به استقبال پیامک بین‌الملل اشاره کرد و افزود: با راه اندازی این سرویس استقبال شهروندان هم افزایش یافته است.
مدیر عامل اپراتور سوم تلفن همراه گفت: با توجه به مجوزهای دریافتی از سازمان تنظیم مقررات، موضوع Wifi به صورت آزمایشی در 2 شهر مشهد مقدس و قم اجرا شده  است و تلاش ما این است که کل کشور امکان استفاده از Wifiاپراتو سوم تلفن همراه را داشته باشد.
 
*80درصد مشتریان، مشترکین دنیا هستند

صدری با اشاره به این که با اجرای رومینگ ملی، در حوزه صدا زیاد مشکلی وجود ندارد گفت: با توجه به این که 80درصد از مشتریان اپراتور سوم  تلفن همراه مشترکین دنیا هستند تلاش این است که مشکل پوشش اینترنت حل شود و در مناطقی که پوشش رایتل نیست، اینترنت به صورت 2G است.

وی در پایان به وضعیت تعداد مکالمات بعد از اجرای طرح رومینگ ملی اشاره کرد و خاطرنشان کرد:‌با اجرای طرح رومینگ ملی، روزی 20هزار تماس در شبکه اپراتور تلفن همراه و 19هزار از شبکه اپراتور دوم تلفن همراه داریم که از این سرویس استفاده می کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: مدیر ، عامل ، اپراتور ، سوم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.