سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درخشان: هلند نشان داد 2 بازی قبل حادثه نبود

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: هلند در بازی مقابل شیلی نشان داد که 2 بازی قبلش حادثه و شانس نبوده است.

حمید درخشان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: هلند در بازهای مرحله گروهی با اقتدار بازی کرد و نشان داد که برای سرگروهی رفته است و  برای مراحل بعدی هم آماده است، شیلی هم تیم خوبی تا الان بوده و فکر می‌کنم حقش بود که به مرحله بعد صعود کند و اگر در بازی باخت را پذیرفت تسلیم تاکتیک هلند شد و توانایی‌های این تیم آنها را به زانو در آورد. البته آنها مغلوب به نایب قهرمان جهان شدند.

وی در خصوص اسپانیا و حذف زود هنگام این تیم گفت: اسپانیا در جام بیستم تیم خسته‌ای را آورده بودند مهره هایش همدل نبودند و اتحاد تیمی در آنها به چشم نمی‌خورد وقتی کسی تعویض می‌شد  گویا همه ناراحت می شدند و صمیمتی بین بازیکنان نبود.

درخشان درباره بازی برزیل و کامرون اعلام کرد: نیمار کلید و حلال مشکلات برزیل است و پایه گذار تمام حرکات خوب هم با وارد کردن 2 گل آب پاکی را روی دست کامرونیها ریخت.

کارشناس فوتبال کشورمان اضافه کرد: برزیل هنوز خود را تیمی که انتظار می‌رفت نشان نداده البته استرس و فشار تماشاچیان هم بر جو تیمشان تأثیرگذار است.

درخشان از بازی مکزیک تقدیر کرد و در این رابطه گفت: مکزیک خیلی خوب مقابل کرواسی بازی کرد و وقتی تعویض‌های کرواسی نتیجه نداد نتوانستند مقابل کرواسی کاری انجام دهند.

انتهای پیام/
 
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.