سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان/

طرح های هجرت 3 بستری مناسب برای به کارگیری دانش آموزان در عرصه های سازندگی

فرماندار خاش با برشمردن نيازهاي ديني، فكري، فرهنگي، اجتماعي و تفريحي جوانان ونوجوانان بر اهميت اجراي مطلوب كلاسهاي طرح اوقات فراغت در اين شهرستان تاكيد كرد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران زاهدان.، مهدی ازبک پور در نشست بررسی طرح تابستانه اوقات فراغت دانش آموزان خاش ضمن تاكيد بر ساماندهي كلاسهاي طرح اوقات فراغت جوانان و نوجوانان گفت: كلاسهاي قرآني، احكام و معارف ديني، فني و مهارتي، ورزشي و سرگرمي و ... بايد بر اساس يازهاي افراد به اجرا گردد تا در آينده اثرات مطلوبي در جامعه را شناخته باشيم.

وی با اشاره به اهمیت برنامه‌ریزی مناسب برای اوقات فراغت نوجوانان و جوانان یاداور شد: برنامه‌های اوقات فراغت جوانان باید براساس نیازسنجی تدوین شود.

ازبک پوربر اهميت جذب جوانان و نوجوانان در كلاسهاي طرح اوقات فراغت و نيز تعامل و همكاري اعضاء ستاد اوقات فراغت خاش در جهت پرشور شدن برگزاري كلاسهاي تاكيد كرد.

وی با تاکید بر لزوم توجه به مسائل فرهنگی و اقتصاد مقاومتی در برنامه ریزی برای اوقات فراغت، افزود: زمان فراغت تنها به دانش آموزان اختصاص ندارد، هر چند این قشر از جامعه در فصل تابستان اوقات فراغت بیشتری دارند اما نباید نیاز بزرگسالان بویژه بانوان در این حوزه به فراموشی سپرده شود.

  انتهای پیام/

برچسب ها: هجرت ، طرح ، خاش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.