سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به مناسبت ماه مبارک رمضان صورت می گیرد

محفل انس با قران با محوریت مساجد جامع درمنطقه یک

مدیر اداره فرهنگی منطقه یک گفت: محفل انس با قران به مناسبت ماه رمضان با محوریت مساجد جامع در محلات سطح منطقه برگزار می‌شود.

شهرام پاشایی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، گفت: شهرام پاشایی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران، گفت: دعای ندبه و نیایش پس از افطار در کهف الشهدا محله ولنجک با همکاری سپاه جماران و سازمان فرهنگی هنری برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: با مشارکت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی و پایگاههای بسیج شهری مساجد برنامه‌های قرانی در سطح منطقه تا پایان تابستان برگزار می‌شود.

مدیر برنامه فرهنگی منطقه یک خاطر نشان کرد:‌مراسم غباررویی مساجد زیارتگاهها و اماکن مذهبی سطح منطقه با محوریت محله با مشارکت شهرداران نواحی مدیران محلات خانواده‌های معظم شهدا و هئیت امنا در دهه تکریم خانواده های معظم شهدا و هئیت امنا در دهه تکریم از 28 خرداد ماه آغاز و تا 6 تیرماه سال جاری ادامه دارد.

*تور یک روزه مشهد در دست بچه‌ها

بی‌نظیر سیاوشی مدیر اداره آموزشهای شهروندی منطقه یک گفت:‌بازدید کودکان مورخ 3 تیرماه از باغ پرندگاهن در راستای اجرای طرح شهر در دست بچه‌ها و با هدف کمک در جهت برقراری ارتباط آگاهانه و مسئولانه دانش آموزان با سطوح مختلف جامعه شهری برگزار شد و خانه کودک‌سرای محله درازشیب ناحیه 4 از باغ پرندگان دیدن کردند.

انتهای پیام /

برچسب ها: ماه ، رمضان ، انس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.