سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تالار فدراسیون هندبال میزبان آینده سازان

جشنواره فرهنگی ورزشی نونهالان باحضور مسئولان هیات هندبال استان تهران و همچنین خسرو نصیری سرپرست فدراسیون،به طور رسمی کار خود را آغاز نمود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران از صبح روز دوشنبه 1393/4/2 و باحضور مسئولان هیات هندبال استان تهران و همچنین خسرو نصیری سرپرست فدراسیون ، جشنواره فرهنگی ورزشی  نونهالان به طور رسمی کار خود را آغاز نمود.

 این جشنواره که با نام شهدای گرانقدر هفتم تیر ماه 1360 همراه شده به منظور کشف استعدادهای  نهفته هندبالی استان تهران در مقطع  پایه برگزار شده و این هیات قصد دارد تا با استفاده از توان بالقوه خود در این راستا و ایجاد پایگاههای قهرمانی به آینده سازی در رشته هندبال نگاه ویژه ای داشته باشد.

 در همین راستا حسینی سرپرست این هیات با اشاره به مطالب فوق افزود : تبدیل شدن به بازوی اجرایی قوی برای فدراسیون در جهت کشف بازیکنهای نوجوانان،پیاده نمودن هندبال نوین با استفاده از علم روز در بدنسازی  و مباحث تاکتیک و تکنیک در حمله و دفاع و کمک به مربیان تیمهای ملی نوجوانان و جوانان برای استفاده از این استعدادها از دیگر  اهداف برگزاری جشنواره نونهالان هندبال استان تهران است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.