سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک/

ورزش کبدی برای نخستین بار عضو مجمع فدراسیون دانشجویان جهان شد

رییس فدراسیون کبدی جمهوری اسلامی ایران گفت: ورزش کبدی برای نخستین بار عضو مجمع فدراسیون کبدی دانشجویان جهان شد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، مقصودلو در مجمع انتخاب رییس هیات کبدی استان مرکزی افزود: این عضویت با کسب اکثریت آرا و با کمترین مخالف در مجمع فدراسیون دانشجویان جهان پذیرفته شد.
وی گفت : ورزشکاران کبدی ایران با هماهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مسابقه های این رشته که در هندوستان برگزار می شود شرکت خواهند کرد.
رییس فدراسیون کبدی جمهوری اسلامی ایران از برگزاری مسابقه های آسیایی در کره جنوبی و ساحلی تایلند در سال جاری خبر داد و افزود : اردوی تیم ملی ورزشکاران از ششم تیرماه در تهران آغاز می شود.
وی گفت : ورزشکاران کبدی جمهوری اسلامی شامل 14 ورزشکار زن و 16 مرد در این دوره از مسابقه ها پنج دیدار در تایلند و شش دیدار در کره جنوبی انجام خواهند داد.
رییس فدراسیون کبدی جمهوری اسلامی ایران از اختصاص 20 میلیارد ریال اعتبار در سال جاری به این فدراسیون خبر داد و گفت: این اعتبار برای آموزش ورزشکاران، مربیان و تجهیز سخت افزاری هیات های استانی هزینه خواهد شد.
مقصودلو گفت: فدراسیون کبدی توجه خاصی به استعدادیابی و شناخت ظرفیت های این رشته در نقاط مختلف کشور دارد و با استفاده از توان بخش های ذیربط برای رشد ورزشکاران شهرستانی تلاش می کند.
وی افزود: فدراسیون کبدی جمهوری اسلامی ایران آمادگی دارد با کمک آموزش و پرورش و دانشگاه ها برای ارتقای ورزش کبدی استان مرکزی ، اردوهای آمادگی در اراک برگزار کند.
در مجمع انتخابی رییس هیات کبدی استان مرکزی که با حضور دو نامزد برگزار شد، احمد پورجعفری با کسب 12 رای از 16 رای به مدت چهارسال به عنوان رئیس این هیات انتخاب شد./ش/ن
/
برچسب ها: ورزش ، کبدی ، فدراسیون
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.