سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بااجرای جشنواره فصل نیایش

تخفیف 5 تا 25 درصدی در فروشگاه های شهرونداعمال می شود/خدمات رسانی شبانه روزی در 8فروشگاه/ساعت کار شهروند یک ساعت افزایش می یابد

مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای شهروند گفت: در جشنواره فصل نیایش که به مناسبت ماه رمضان از 4 تیرماه لغایت 10 مرداد ماه برگزار می شود، کالاهای مورد نیاز شهروندان مشمول تخفیف 5 تا 25 درصدی خواهد شد.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  گودرزی مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای شهروند در نشست خبری جشنواره فصل نیایش و اهدای جوایز ویژه جشنواره نسیم نوروزی گفت: جشنواره ماه مبارک رمضان باشعار"رمضان فصل نیایش" برگزار می شود. این در حالی است که در طول سال سه جشنواره ماه مبارک رمضان ، جشنواره نوروزی و باز گشایی مدارس را داریم .

وی با اشاره به برپایی جشنواره ماه مبارک رمضان که از 4تیرماه تا 10 مرداد ماه برگزار می شود، تصریح کرد: در این جشنواره با تخفیف 5 تا 25 درصد کالاهای موجود در فروشگاه ها که عمدتا شامل قند و شکر ، مواد پروتئینی، اقلام لبنی و دیگر کالاهای مورد نیاز شهروندان است، عرضه می شود . ضمن اینکه امسال تعداد اقلام دو هزار بارکد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

گودرزی با اشاره به افزایش ساعات کاری فروشگاه های شهروند در ماه مبارک رمضان بیان کرد: یک ساعت به ساعات کاری تمامی فروشگاه ها اضافه خواهد شد. این در حالی است که 8 فروشگاه شهروند بیهقی ، بهروز ، بوستان ، ایران زمین ، بهاران ، حکیمیه، صادقیه و شهرری شبانه روزی می شوند.

مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای شهروند با بیان اینکه فروشگاه ایران زمین طی 12 روز گذشته با حضور مردم شهرک قدس افتتاح شد، گفت: در این فروشگاه تازه تاسیس نیز علاوه بر تخفیف های ماه مبارک رمضان ، به مناسبت افتتاح کالاها با تخفیف 20 درصدی و پایین تر از دیگر فروشگاه های زنجیره ای و بازار ارایه می شود .

وی همچنین درباره جوایز اهدایی جشنواره نوروزی تصریح کرد: امروز 7دستگاه خودروی رانا به برندگان جشنواره نوروزی شهروند ارایه می شود.

مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای شهروند درباره مطالعات برای ایجاد شهروند محله خاطر نشان کرد: پکیج اطلاعاتی مشارکت فروشگاه شهروند در حال انجام است. به طوری که فروشگاه های جامع در 22 منطقه و همچنین فروشگاه های دیگری در حوزه مترو، استانها و شهرستان ها ایجاد خواهیم کرد اما اولویت ما ایجاد فروشگاه های شهروند محله است که این فروشگاه ها همانند سوپرمارکت عمل می کند .

گودرزی درباره مشارکت از طریق سهم از فروش در ایجاد فروشگاه های شهروند افزود: این بدان معناست که ساختمان توسط مالک در اختیارشهروند قرار داده می شود. به طوری که فروشگاه با سیستم و لوگوی شهروند ایجاد خواهد شد. روش دیگر ایجاد فروشگاه این است که ساختمان را خود شهروند آماده کند. این در حالی است که برای ایجاد فروشگاه های شهروند محله، فروشگاه های محلات و مناطق را به روز خواهیم کرد .

مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای شهروند با تاکید بر اینکه جانمایی فروشگاه های شهروند مهم است، ادامه داد: دراین باره با بررسی کمیته توسعه فیزیکی کارها درحال انجام است و امیدواریم فروشگاه های شهروند را به 30 فروشگاه افزایش دهیم .

گودرزی با اشاره به اولویت های ایجاد فروشگاه در 8 منطقه شهر تهران گفت: ایجاد فروشگاه مناطق 3، 8،9 ، 10، 11،15 ،17 و 21 است. همچنین به جای شهروند چیذر و کاشانک که در شهرداری واقع شده اند ، در مکان دیگری فروشگاه های بزرگتری را جایگزین خواهیم کرد و به جای آنها شهروند محله ایجاد می شود. به طوری که فروشگاه جامع و استاندارد را در فروشگاه های شهروند  تعریف خواهیم کرد .

مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای شهروند با بیان اینکه قراردادهای بخش خصوصی درفروشگاه های شهروند سه ساله است، ادامه داد: در حال حاضر این قراردادها با توافق طرفین به ده سال افزایش می یابد. به طوری که قرارداد ایران زمین از ابتدای احداث 10 ساله بوده است .

گودرزی با بیان اینکه بیشترین تنوع را در فروشگاه های زنجیره ای شهروند داریم، خاطرنشان کرد: به دلیل کنترل مداری بیش از صد هزار بارکد قلم کالا در فروشگاه ها به فروش می رسد. همچنین کنترل کیفیت کالاهای شهروند از هر نظر مورد نظارت قرار می گیرد .

به گفته وی فروشگاه مجازی شهروند بیش ازسه سال است که ایجاد شده و شهروندان می توانند از شماره تلفن 4884 کالای مورد نیازخود را در منزل تحویل بگیرند .
 
انتهای پیام/

برچسب ها: شهروند ، تخفیف ، گودرزی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.