سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روایت خبرنگار ارشد آمریکایی از کربلا؛

اینجا مرکز شیعیان جهان است / امام حسین(ع) شهادت به خاطر حفظ اعتقاداتش را به تسلیم در برابر لشکری از دشمنان ترجیح داد

"پترسون" به تازگی جهت پوشش تحولات بحران اخیر عراق به این کشور سفر کرده است. وی در یکی از گزارش‌های خود در عراق به شهر مقدس کربلا سفر کرده و گزارش جالب توجهی را از مقامات کربلا و زائران مرقد مطهر امام حسین(ع) تهیه کرده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران؛ "اسکات پترسون" خبرنگار پایگاه خبری "کریستین ساینس مانیتور"، مسئول بخش خاورمیانه و اخبار مربوط به این منطقه بویژه کشورهای ترکیه، عراق، ایران و سوریه است.

این خبرنگار آمریکایی که سابقه سفر به ایران را نیز در پرونده خود دارد، بارها پوشش خبری مذاکرات هسته‌ای ایران و گروه 1+5 در مقاطع گوناگون را برعهده داشته است.

"پترسون" به تازگی جهت پوشش تحولات بحران اخیر عراق به این کشور سفر کرده است. وی در یکی از گزارش‌های خود در عراق به شهر مقدس کربلا سفر کرده و گزارش جالب توجهی را از مقامات کربلا و زائران مرقد مطهر امام حسین(ع) تهیه کرده است.

در ذیل توجه شما را به خواندن گزارش جالب توجه این خبرنگار آمریکایی از حال و هوای شهر کربلا و واکنش مقامات و ساکنان این شهر نسبت به تهدیدات اخیر گروه تروریستی داعش مبنی بر حمله به این شهر و اماکن مقدس آن جلب می‌نماییم:

هر روز، و البته هر لحظه، در حرم امام حسین‌ (ع) که یکی از عزیزترین و مقدس‌ترین بزرگان دین اسلام است، اشک از چشمان مسلمانان شیعه در غم شهادت او جاری است. امام حسین (ع) بیش از 13 قرن پیش در جنگ به شهادت رسید، در حالی که شهادت به خاطر حفظ اعتقاداتش را بر تسلیم در برابر لشکری از دشمنان ترجیح داد. اما آیا با پیشروی تروریست‌های "داعش" به سوی مناطق شمالی و مرکزی عراق و تصمیم این گروه برای ادامه خونریزی‌ها، این از خود گذشتگی، امروز نیز تکرار خواهد شد؟

تروریست‌های "داعش" عهد بسته‌اند که به حرم‌های مقدس عراق حمله کنند و شهرهای "کربلا" و "نجف" را به اصطلاح "تطهیر" نمایند.

اما پاسخی که نه تنها تاریخ بلکه مذهب شیعیان به آن فرا خوانده است، کاملا واضح به نظر می‌رسد: "اگر حرم‌های مقدس و اعتقادات آنها مورد حمله قرار گرفت، باید از آنها دفاع کنند."

به گفته "عابد محمد جابر"، یکی از خادمان حرم‌ امام حسین (ع)، "بحث بر سر مرگ و زندگی است، و این موضوع تنها منحصر به من نیست. هیچ کس امام خود را تنها نمی‌گذارد!"

درون حرم، براده‌های منقوش شیشه‌ای به دیوارهای این مکان مقدس، زیبایی خاصی بخشیده‌اند و درخشش آن را دو چندان کرده‌اند. این جا مرکز شیعیان جهان است. هر ساله میلیون‌ها زائر به این مکان می‌آیند و مفاهیم "دفاع"، "فداکاری"، "عشق" و "شجاعت" را از نو فرا می‌گیرند؛ مفاهیمی که آرمان‌‌گرایی و پایبندی به اعتقادات را میان مردم هرچند وحشت‌زده این شهر، زنده نگه می‌دارد.

"عبدالرحیم دیوان الحسینی"، یکی از افسران بازنشسته ارتش عراق در حالی که از حرم خارج می‌شد، گفت، "امام حسین (ع) خود را در راه آزادی فدا کرد. اگرچه تروریست‌ها رویای ورود به این مکان را دارند، هیچگاه آن را محقق نخواهند یافت. همه با آنها خواهند جنگید، زن و مرد، دختر و پسر. بعد از اینکه زیارت خود را انجام دادم، دعا کردم در راه دین و امامم شهید شوم." پس از اعلام روحانیون شیعه و مفتی‌های سنی عراق مبنی بر پیوستن مردم به ارتش، دیوان الحسینی نیز برای جنگ با تروریست‌ها داوطلب شد.

"آیت‌الله علی سیستانی"، از روحانیون بزرگ شیعه، اعلام کرده است مردم باید با  تروریست‌ها  مبارزه کنند و ده‌ها هزار نفر نیز در پاسخ به این حکم، داوطلب جنگ با این گروه تکفیری شدند. روز جمعه نیز این روحانی در یک هشدار بسیار جدی اعلام کرد، "اگر تروریست‌ها امروز بیرون رانده نشوند، فردا برای همه ما افسوس باقی خواهد ماند." 

در این اطلاعیه، "آیت‌الله سیستانی" به موضوع مهم "اتحاد ملی" پرداخته و اعلام کرده است که نه تنها مسلمانان اهل سنت برادر شیعیان هستند، بلکه "ما آنها را از خود میدانیم". "آیت‌الله سیستانی علاوه بر انتقاد علیه سیاست‌های دولت، خواهان تاسیس دولتی "موثر" شد که "چشم‌انداز جدیدی را به سوی آینده‌ای بهتر برای مردم عراق بگشاید".

در گذشته نیز، عراق درگیر خونریزی‌های جدایی‌طلبان بوده است. طی یکی از این اقدامات، افراطیون بین سال‌های 2006 و 2007، یکی از حرم‌های مقدس شیعیان را در "سامرا"، شهر شمالی عراق، منفجر کردند. اخیرا نیز تروریست‌های "داعش" با خونریزی‌ها و کشتارهای فجیع و علنی خود در سوریه و عراق خود را از دیگر  تروریست‌ها  متمایز کرده‌اند. به عنوان گوشه‌ای از جنایات این تروریست‌ها میتوان قتل عام 1700 سرباز شیعه را مثال زد.

به گفته "سید افضل‌ الشامی"، معاون دفتر حرم امام حسین (ع)، "ایدئولوژی  تروریست‌ها  بسیار افراطی است. آنها به زندگی مسالمت‌آمیز در کنار دیگران اعتقاد ندارند، بنابراین نه تنها برای دشمنان فرقه‌ای خود یعنی شیعیان، بلکه برای دیگر مسلمانان اهل سنت و افراد بی‌طرف نیز یک تهدید جدی محسوب می‌‌شوند. آنها انسان‌های حیوان سیرتی هستند که به فرهنگ خونر‌یزی و گردن‌زنی خو گرفته‌اند. ما باید هرچه زودتر آنها را نابود کنیم."

"علی سالم"، یکی دیگر از مسئولین دفتر حرم امام حسین (ع) نیز می‌گوید، "من یک شیعه هستم. برایم اهمیتی ندارد چه کسی نخست‌وزیر کشور است - شیعه، سنی، یا کرد تفاوتی ندارد. مهم این است که کشورم پا بر جا باشد و بتواند به دیگر کشورهای جهان یاری رساند. شاید برخی افراد  به دنبال گرفتن حق خود باشند، ما نیز از آنها حمایت می‌کنیم، اما نه اینگونه، نه با انفجار و خونریزی."

چرا کربلا برای شیعیان مهم است؟

"کربلا" _ با گنبد طلایی حرم امام حسین (ع) و دو مناره طلایی آن که از فراز آسمان دودآلود شهر و حتی از بیابانهای اطراف نیز قابل مشاهده است _ در فراتر از مرزهای عراق نیز دارای اهمیت است. در اطراف این حرم محله‌های فقیرنشین قراردارند و توسط تعداد زیادی از سیم‌های برق و تلفن احاطه شده‌اند. مغازه‌های زیادی نیز در این منطقه وجود دارد که لوازم مذهبی و مقدس شیعیان را می‌فروشند. در این کوچه‌های کهنه غالبا شیعیان ایرانی، لبنانی، پاکستانی و نیز شیعیانی از کشورهای جنوب شرقی آسیا در رفت و آمد هستند .

"حسن روحانی" ، رییس جمهوری ایران در سخنانی که هفته جاری ایراد نمود، تصریح کرد: "ملت ایران از هیچ تلاشی برای دفاع از اماکن مقدس فرو گذار نخواهد کرد."

"سید حسن نصرالله"، دبیرکل "حزب الله لبنان" نیز اظهار داشت: "زیارتگاه‌های مقدس در عراق آنقدر بزرگ و باارزش هستند که ما حاضریم برای محافظت از آنها پنج برابر تعداد قربانیانی که در جنگ سوریه داشتیم، تقدیم کنیم ".

"عقیل التریحی"، فرماندار کربلا می‌گوید: "با وجود آنچه که غالبا بعنوان نبردی خونین و متمرکز بر "شهادت "مطرح می‌شود، حماسه امام حسین(ع) حماسه‌ای جهانی و حقیقتا صلح آمیز است. امام حسین (ع) _ نوه حضرت محمد ( ص ) _ در دشت کربلا با تنها 72 تن از یاران خود توسط هزاران سرباز یزید، خلیفه ظالم محاصره شده بود. از آن زمان "سید الشهدا" نامیده شد و الگویی برای معیارهای ایمان و مقاومت قرار گرفت".

"التریحی" ادامه داد: "البته ما تلاش داریم این پیام را به جهانیان منتقل کنیم که امام حسین (ع) با جنگ مخالف بود. یزیدیان وی را وادار به جنگ کردند .هنگامی که امام حسین(ع) در حال اشک ریختن بود از وی علت آن را پرسیدند. امام پاسخ داد: اشک ریختن من برای دشمن است چرا که آنها نمی‌دانند کاری که می‌کنند آنها را بسوی جهنم سوق می‌دهد . "امام حسین(ع) عاشق تمام انسان‌ها بود ".

وی افزود: "تفاوت‌های زیاد دیگری میان ما و افراط گرایان "داعش" وجود دارد. این دو حتی در ایدئولوژی جهاد نیز با یکدیگر متفاوتند. جهاد ما (شیعیان) دفاع است اما جهاد آنان حمله ".

"حسینی" افسر بازنشسته ارتش عراق می‌گوید: "مومنان در داخل زیارتگاه امام حسین (ع) معتقدند که ایمان و اعتقادشان از آنها محافظت می‌کند. آنها معتقدند همین موضوع آنان را طی تمامی قرون تاکنون حفظ کرده است. امام حسین (ع) به ما می‌آموزد که قوی و شجاع باشیم، به یکدیگر عشق بورزیم و در صلح با انسانیت زندگی کنیم. ما بی عدالتی را نمی‌پذیریم، خداوند انسانها را آزاد خلق کرده، نباید برده باشیم" .

"علی همدانی"، یکی از خادمین حرم امام حسین (ع) می‌گوید: "استفاده از احساسات بی شائبه مردم برای طلب کمک از مدافعان حقیقی کربلا کار دشواری نیست. القاعده و داعش از اسلام نیستند. حتی اگر هیچ خودرویی برای اعزام به میدان مبارزه نداشته باشد ما تا میدان دفاع بر روی دستان و زانوهای خود می‌خزیم ".

وی در حالی که تسبیح زرد رنگ خود را در دست داشت، ادامه داد: "به فتوای آیت الله سیستانی ما مرگ را به زندگی ترجیح می‌دهیم. این مرگ، مرگی مقدس است. مرگی که تا ابد ما را به خدا پیوند خواهد داد."

انتهای پیام/
برچسب ها: عراق ، کربلا ، تسلیح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱۵
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۸:۱۷ ۰۳ تير ۱۳۹۳
یالثارات حسین جان ناقابلم به فدای امام حسین رهبر عزیزم اشاره کند رفتم
حسین
۱۵:۱۴ ۰۳ تير ۱۳۹۳
ای عزیر زهرا(س)،ای عزیز قرآن،توفیق نوکری را به ما عطا بفرما
alireza
۱۴:۵۰ ۰۳ تير ۱۳۹۳
حسین جان:
رقص زلفت سر نی دیدم وباخودم گفتم:بین هفتادو دوسرکاش سری بودمرا.
رها
۱۳:۱۱ ۰۳ تير ۱۳۹۳
حق پیروز است
یا حسین
علیرضا
۱۳:۰۴ ۰۳ تير ۱۳۹۳
یا حسین
فدایی
۱۲:۴۹ ۰۳ تير ۱۳۹۳
به فدای لب عطشان حسین (ع)
حبیب
۱۱:۵۴ ۰۳ تير ۱۳۹۳
لبیک یا زهرا(س)
سید
۱۱:۴۲ ۰۳ تير ۱۳۹۳
کل یوم عاشورا وکل ارض کربلا
عبد خدا
۱۱:۳۷ ۰۳ تير ۱۳۹۳
يكبار ديگر تاريخ در حال تكرار است و شيعيان مورد آزمون و امتحان الهي از خدا بخواهيم شرمنده صاحب و آقامون امام زمان نشويم
لبيك يا حسين
خاک پای حسین
۱۱:۳۲ ۰۳ تير ۱۳۹۳
یا حسین
حمید
۱۱:۱۶ ۰۳ تير ۱۳۹۳
جانم فدای تربت پاکت یا امام حسین (ع)
علي اصغر
۱۰:۵۸ ۰۳ تير ۱۳۹۳
لبيك يا حسين
محمد باقر
۱۰:۵۶ ۰۳ تير ۱۳۹۳
یا حسین آماده ام که جان و مال زن و فرزند نثارت کنم اینها که در برابر وجود شما ارزشی ندارد اللهم رزقنا شهادت فی سبیل الحسین (ع) آمین
مهران
۱۰:۵۴ ۰۳ تير ۱۳۹۳
آقا جان جانم به قربانت
ارش
۱۰:۴۳ ۰۳ تير ۱۳۹۳
ابالفضل این زمان جوانان شیعه ایرانی هستند . همان طور که اقام ابالفضل از خیمه ها دفاع می کرد ما هم از حرم ایشان دفاع خواهیم کرد.
دانشکده کشاورزی شهریار
۱۰:۴۰ ۰۳ تير ۱۳۹۳
ما دانشجویان این دانشکده اماده ایم تا از حرم های اهل بیت دفاع کنیم.
شهروند
۱۰:۳۹ ۰۳ تير ۱۳۹۳
داعش کثیف این یک فرصت برای شیعه حسین ابن علی (ع) است که جانش را فدا کند حرم مطهر اهل بیت (ع) را خداوند بزرگ حفظ می کند وفرصت برای شیعه
دوست دار ولایت
۱۰:۲۷ ۰۳ تير ۱۳۹۳
آماده ایم آماده ای رهبر آزاده گوش به فرمان آقاییم آماده آماده
ناشناس
۱۰:۲۰ ۰۳ تير ۱۳۹۳
السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین(ع
lمفتقر
۱۰:۱۰ ۰۳ تير ۱۳۹۳
لبیک یا حسین
حسین
۰۹:۵۸ ۰۳ تير ۱۳۹۳
السلام علیک یا اباعبداله تاآخرین قطره خون خودآماده دفاع از حریم اهلبیت رسول اله هستیم لبیک یا حسین
یار گمنام
۰۹:۴۴ ۰۳ تير ۱۳۹۳
سید علی لب تر کند جان را فدایش می کنم
محمد
۰۹:۴۳ ۰۳ تير ۱۳۹۳
یا الثارات حسین (ع).حسین جان آماده ایم
صدیقه
۰۹:۴۰ ۰۳ تير ۱۳۹۳
جانم فدای حسین
هاشم
۰۹:۳۲ ۰۳ تير ۱۳۹۳
السلام علیکم یا اهل بیت النبوه و معدن الرساله و مهبط الوحی و التنزیل
انی سلم لمن سالمکم و حرب لمن حاربکم الی یوم القیامه
محمد
۰۹:۲۹ ۰۳ تير ۱۳۹۳
به خدا قسم ما ایرانی ها هم ساکت نمیشینیم و تا اخرش هستیم.لبیک یا حسین
پورمندی
۰۹:۲۹ ۰۳ تير ۱۳۹۳
لبیک یا حسین ع شعار همیشه زنده شیعیان لبیک یا حسین ع
ناشناس
۰۹:۲۲ ۰۳ تير ۱۳۹۳
این گزارش باریکلا دارد.
محمد
۰۹:۱۷ ۰۳ تير ۱۳۹۳
شهادت در راه ائمه معصوم حیات ابدی است خدایا این لشکر ابرهه را نابودشون کن
عباس
۰۹:۰۹ ۰۳ تير ۱۳۹۳
لعنت به گروه داعش وانهایی که از انها حمایت میکنند
هاشم
۰۹:۰۶ ۰۳ تير ۱۳۹۳
السلام علیکم یا اهل بیت النبوه و معدن الرساله و مهبط الوحی و التنزیل
انی سلم لمن سالمکم و حرب لمن حاربکم الی یوم القیامه
جواد
۰۹:۰۶ ۰۳ تير ۱۳۹۳
خدایا هدایتم کن تا در راه حق و درست دربرابر ظلم برای حفظ دینم بجنگم...
سعيد
۰۹:۰۳ ۰۳ تير ۱۳۹۳
لبيك يا حسين(ع)
هاشم
۰۸:۵۶ ۰۳ تير ۱۳۹۳
السلام علیکم یا اهل بیت النبوه و معدن الرساله و مهبط الوحی و التنزیل
انی سلم لمن سالمکم و حرب لمن حاربکم الی یوم القیامه
علي
۰۸:۵۴ ۰۳ تير ۱۳۹۳
اين حسين كيست كه همه عالم ديوانه اوست . (( ان الحسين مصباح الهداء و سفينه النجات ))
ناشناس
۰۸:۵۴ ۰۳ تير ۱۳۹۳
هيهات من الذله
ديگر نخواهيم گذاشت امامان غريب بماند.
مجتبی زارع دار
۰۸:۵۳ ۰۳ تير ۱۳۹۳
ارتش بزرگ و قوی فرعون را خدا در یک لحظه از بین برد . آل سعود یهودی کاش به تاریخ دوستان بنی اسراعیلی خود مراجعه کنند تا بفهمند که اگر دنیا و سرمایه هایش با شما باشند ولی خدا نخواهد هیچ غلطی نمی توانید بکنید
محمد رضا
۰۸:۵۲ ۰۳ تير ۱۳۹۳
با سلام سروجان و زندگی فدا امام حسین علیه والسلام مرگ باعزت بهتر از زندگی با ذلت است
علي
۰۸:۴۷ ۰۳ تير ۱۳۹۳
اين حسين (ع) كيست كه همه عالم ديوانه اوست. ((ان الحسين مصباح الهداء))
ناشناس
۰۸:۴۴ ۰۳ تير ۱۳۹۳
سر و جانم زندگی فدا امام حسین علیه السلام
هاشم
۰۸:۴۱ ۰۳ تير ۱۳۹۳
السلام علیکم یا اهل بیت النبوه و معدن الرساله و مهبط الوحی و التنزیل
انی سلم لمن سالمکم و حرب لمن حاربکم الی یوم القیامه
احمد
۰۸:۳۷ ۰۳ تير ۱۳۹۳
لبیک یا حسین (ع)
لبیک یا ابوالفضل العباس (ع)
خدایا به احترام دستان بریده عباس ، به احترام مصیبت های زینب و به احترام سربریده اباعبدا... شر داعش و النصره و ... و تمامی سردمداران استکبار جهانی را به خودشان برگردان.
ایرانی
۰۸:۳۶ ۰۳ تير ۱۳۹۳
جانم فدای حسین (ع) و اهل بیت
حاج رجب
۰۸:۳۲ ۰۳ تير ۱۳۹۳
السلام علي حسین(ع)
السلام علي حسین(ع)
السلام علي حسین(ع)
ناشناس
۰۸:۳۰ ۰۳ تير ۱۳۹۳
امام حسین (ع) به دست تکفیری های زمان خویش شهید شد و آن موقع تنها بود اما حالا ملیونها شیعه نوکران امام حسین(ع )هستند
مهدی
۰۸:۲۹ ۰۳ تير ۱۳۹۳
لبیک یااباعبدالله
هاشم
۰۸:۲۶ ۰۳ تير ۱۳۹۳
السلام علیکم یا اهل بیت النبوه و معدن الرساله و مهبط الوحی و التنزیل
انی سلم لمن سالمکم و حرب لمن حاربکم الی یوم القیامه
امیر
۰۸:۲۶ ۰۳ تير ۱۳۹۳
نزدیک شدن به حرمهای مقدس وپاک در نجف وکربلا وسایر شهر های عراق وتخریب انها توسط این گروه وحشی صفت و بزدل وجانی داعش یک خواب ورویا است زمانی شاید تحقق بگیرد که هیچ ایرانی ویاشیعه ای زنده نباشد
الهم عجل لولیک الفرج
۰۸:۲۵ ۰۳ تير ۱۳۹۳
لبیک یا حسین علیه السلام
محمد
۰۸:۲۳ ۰۳ تير ۱۳۹۳
جانم فدایی خاک یا اباعبدالله الحسین (ع)
امير
۰۸:۲۰ ۰۳ تير ۱۳۹۳
به ابي انت و امي و نفسي و اهلي و مالي يا ابا عبدالله الحسين (ع)
محسن
۰۸:۱۶ ۰۳ تير ۱۳۹۳
دفاع ازاسلام وسرزمین های اسلامی یک تکلیف است که اگرنیازباشدبایدآن راانجام داد.واین مسأله بافتوای مراجع درخصوص امرجهادصورت می گیرد که اگراجازه خروج وحرکت به عراق داده شودقطعأافرادبیشماری عازم جهاد ومبارزه باگروه تکفیری می شوند.صل الله علیک یااباعبدالله.
شهاب
۰۸:۱۶ ۰۳ تير ۱۳۹۳
سلام بر حسین
احمد
۰۸:۱۰ ۰۳ تير ۱۳۹۳
لبیک یا حسین (ع)
لبیک یا ابوالفضل العباس (ع)
خدایا به احترام دستان بریده عباس ، به احترام مصیبت های زینب و به احترام سربریده اباعبدا... شر داعش و النصره و ... و تمامی سردمداران استکبار جهانی را به خودشان برگردان.
احمد
۰۸:۰۷ ۰۳ تير ۱۳۹۳
لبیک یا حسین (ع)
لبیک یا ابوالفضل العباس (ع)
خدایا به احترام دستان بریده عباس ، به احترام مصیبت های زینب و به احترام سربریده اباعبدا... شر داعش و النصره و ... و تمامی سردمداران استکبار جهانی را به خودشان برگردان.
ناشناس
۰۸:۰۶ ۰۳ تير ۱۳۹۳
ما آماده شهادتیم سلام بر حسین ع ویارانش
ناشناس
۰۸:۰۳ ۰۳ تير ۱۳۹۳
ياحسين شهيد(ع)
یکی از همین ایران
۰۷:۵۱ ۰۳ تير ۱۳۹۳
این حسین کیست که همه عالم دیوانه اوست...
ناشناس
۰۷:۴۷ ۰۳ تير ۱۳۹۳
لعنت خدا بر قاتلین اباعبدالله و داعشی های ملعون
کارگر
۰۷:۴۶ ۰۳ تير ۱۳۹۳
یا حسین(ع)
ناشناس
۰۷:۳۷ ۰۳ تير ۱۳۹۳
السلام عليك يا فاطمه الزهرا- السلام عليك يا اباعبداله الحسين - السلام عليك يا ابوالفضل العباس
محب اهل بيت
۰۷:۳۴ ۰۳ تير ۱۳۹۳
من در تعجبم كه اين كفار داعشي پرچم لا اله الا الله و محمد رسول الله رو با خود دارند ولي دارند با مقدسات و اعتقادات مردم بازي مي كنند.
به نظر من تاريخ داره تكرار ميشه.
اون زماني كه لشكر كفر با نام خدا و براي خدا جنگ با امام حسين(ع) رو شروع كردند و امام حسين(ع) رو مرتد دين مي خوندند.
خدايا به حق قطره قره خون عزيز زهرا(س)( كه خودت پيامبر رو قسم دادي كه به ازاي هر قطره خون حسين(ع) من هزاران شيعه و عاشق حسين(ع) خلق مي كنم) فرج آقا رو برسان
اميرفراتي
۰۷:۱۶ ۰۳ تير ۱۳۹۳
همه جانها بفدايت يا ابا عبدالله الحسين (ع)
ابراهیم
۰۶:۵۰ ۰۳ تير ۱۳۹۳
جای بسی تعجب است که چرا حکومت عراق با تروریستهای داعش اسیر شده مصاحبه و پخش نمی کند تا مردم با تمام وجود حیوانیت این جانیان را لمس کنند و برای حذف وجود کثیف آنها از صفحه روزگار با تمام توان بجنگند.حکومتهای عربستان و قطر و در راس آنها غرب به سر دستگی آمریکا لکه ننگین تاریخ بشری هستند. مرگ بر آمریکا و تمام حکومتهای غربی نوکر صفت آن.مرگ بر اسرائیل
سعيد
۰۶:۴۲ ۰۳ تير ۱۳۹۳
جانم فداي حسين (ع)
امیرعلی
۰۴:۳۰ ۰۳ تير ۱۳۹۳
الهم عجل لولیک الفرج......السلام علی الحسین وعلی علی بن حسین وعلی اولاد الحسین وعلی اصحاب الحسین
سید حیدر
۰۲:۵۰ ۰۳ تير ۱۳۹۳
لبیک یا حسین! لبیک یا حسین علیه السلام
ناشناس
۰۲:۴۲ ۰۳ تير ۱۳۹۳
السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین(ع)
محسن133
۰۲:۲۶ ۰۳ تير ۱۳۹۳
به ابی انت و امی و نفسی و مالی و اسرتی یبن رسول الله.
علی ج
۰۲:۱۲ ۰۳ تير ۱۳۹۳
سلام
احسنت برمراجع وعلمای عراق که کشور اهلبیت را حفظ می کنند.
وماشاءالله برمراجع ورهبر معظم انقلاب که کشور امام زمان را حفظ می کنند
علی
۰۲:۱۰ ۰۳ تير ۱۳۹۳
السلام علیک یا ابا عبدالاه الحسین .آقا جان اگر دشمنانتان فقط به نزدیک کربلا برسند تا آخربن قطره خونمان در برابرشان می استیم ونابودشان میکنبم
عطا دهقانی
۰۱:۱۶ ۰۳ تير ۱۳۹۳
داعش= د-دلار ا-آمریکا ع-علیه ش - شیعه »» دلار آمریکا علیه شیعه نه دولت اسلامی عراق و شام اینها که کافر و نامسلمانند واینها سفاک و خونریزند . اینها دست یزید و معاویه و ابوسفیان و ....را از پشت بسته اند .اینها کافران ملعونی هستند که از بنی امیه گوی سبقت ربوده اند.ملت عراق و تمام ملل مسلمان اعم از شیعه و برادران اهل تسنن در سراسر جهان علیه داعش و تکفیریهایی که باکمک دلارهای آمریکا و غرب و اسرائیل و ریال ها ی سعودی و قطری علیه ارزشهای اسلام می جنگند و نمادهای مذهبی و تاریخی و نوامیس ملتها را هتک می کنند بایستی نابود شوند .
مهدی
۱۱:۲۹ ۰۳ تير ۱۳۹۳
اصل مطب رو شما گفتی.
علی اصغر
۰۱:۱۵ ۰۳ تير ۱۳۹۳
تا حضرت ابوالفضل (ع) نزدیک امام حسین (ع) است دشمن نمیتواند نزدیک امام شود
مرتضی صدقی
۰۱:۱۴ ۰۳ تير ۱۳۹۳
دوباره باب شهادت باز شده,آنهم در شهر سید الشهدا,چه زیبا!برای دفاع از حرم علمدار و آقای شهیدان.الهم ارزقنا.
از همه شما التماس دعای شهادت دارم
ناشناس
۰۰:۵۱ ۰۳ تير ۱۳۹۳
صلّی الله علیک یا ابا عبدالله(ع)
ناشناس
۰۰:۵۰ ۰۳ تير ۱۳۹۳
صلّی الله علیک یا ابا عبدالله(ع)
salar adib
۰۰:۳۵ ۰۳ تير ۱۳۹۳
عالی بود ;)
لبیک یا ابا عبدالله الحسین(ع)
ناشناس
۰۰:۲۹ ۰۳ تير ۱۳۹۳
بنفسی و مالی و اهلی لک الفدا یا اباعبدالله
ناشناس
۰۰:۲۹ ۰۳ تير ۱۳۹۳
بنفسی و مالی و اهلی لک الفدا یا اباعبدالله
رحیم
۰۰:۲۰ ۰۳ تير ۱۳۹۳
یزید زمان امریکا وداعش شمر هستمد که باید نابود شوند.
سیدجواد
۰۰:۱۱ ۰۳ تير ۱۳۹۳
لبیک یا حسین
ممل
۰۰:۰۴ ۰۳ تير ۱۳۹۳
لبیک یا حسین
قاسم رضوي
۰۰:۰۰ ۰۳ تير ۱۳۹۳
ظلم پايدار نخواهد ماند. لبيك يا حسين
ناشناس
۲۳:۳۳ ۰۲ تير ۱۳۹۳
ما شيعيان عاشق امام حسين )ع( هستيم بزرگترين آزادي خواه جهان امام حسين )ع( هستند و تا آخرين قطره خون در مقابل دشمنان اسلام وايستاديم .
محمدحسن
۲۳:۳۱ ۰۲ تير ۱۳۹۳
یا حسین(ع) مظلوم . آقا جان اگر در روز عاشورا نبودیم که تو و خانواده نبوی را در برابر یزیدیان یاری کنیم اکنون آماده ایم تا در برابر نوادگان ابوسفیان و معاویه و یزید و عبیدالله ابن زیاد و ابن سعد و شمربن ذالجوشن و...... در راه دفاع از حرمت بایستیم و جان ناقابل خود را فدای سرور و سالار شهیدان نماییم .
و به حیوانات انسان نمایی که فکر میکنند انسان هستند میگویم کسی که گردن زدن انسانها را افتخار برای خود میداند نمیتواند مسلمان باشد کمی بیاندیشید و به کارهایی که انجام میدهید فکر کنید که مغضوب خداوند هستید و تا فرصت دارید توبه کنید شاید خداوند بخشنده شما را ببخشد و به راه راست هدایت کند .
معین
۲۳:۳۰ ۰۲ تير ۱۳۹۳
آقا دنیا هم میدونی دنیای ما شما هستین، دنیای اونارو نابود میکنیم اگه به دنیای ما بی ادبی بشه
معین
۲۳:۲۹ ۰۲ تير ۱۳۹۳
آقا دنیا هم میدونی دنیای ما شما هستین، دنیای اونارو نابود میکنیم اگه به دنیای ما بی ادبی بشه
mehran
۲۳:۲۰ ۰۲ تير ۱۳۹۳
i love hosin
مجنون
۲۳:۱۲ ۰۲ تير ۱۳۹۳
ما اماده ایم
سيد حسن
۲۳:۱۱ ۰۲ تير ۱۳۹۳
بنفس انت يابن السادت المقربين.
حیدر
۲۳:۰۲ ۰۲ تير ۱۳۹۳
ابد والله لا ننسی حسینا -------------------------------------وذا عهدا ومعهودا علینا
نعمت
۲۲:۵۴ ۰۲ تير ۱۳۹۳
ما ایرانیها تا پای جان از حرم فرزندان رسول خدا دفاع خواهیم کرد و اگر لازم باشد پیاده تا کربلا خواهیم رفت.
علی
۲۲:۵۴ ۰۲ تير ۱۳۹۳
همه ی وجودم فدای اقام حسین
ایرج
۲۲:۵۱ ۰۲ تير ۱۳۹۳
صلی الله علیک یا ابا عبدالله
ناشناس
۲۲:۳۲ ۰۲ تير ۱۳۹۳
و علی ارواح لتی حلت بفنائک.
جواد
۲۲:۳۱ ۰۲ تير ۱۳۹۳
سلام برامام شهیدمان .به خداقسم حاضرم جان خودم وسه پسرم رادردفاع ازامام حسین فدا کنم
محمد
۲۲:۱۱ ۰۲ تير ۱۳۹۳
سلام برحسین ماآماده ایم جانمان رافدای امام حسین کنیم
فدایی حسین
۲۲:۰۶ ۰۲ تير ۱۳۹۳
لبیک یا حسین
محمد
۲۱:۴۰ ۰۲ تير ۱۳۹۳
آزادگی وسرافرازی امام حسین (ع) دل هر آزاد مردی را نوازش می دهد حتی فردی مسیحی مانند خبرنگار آمریکایی.ولی متاسفانه سلفی های کور دل مصداق آیه شریفه « صمم بکم فهم لایرجعون» قران می باشند.
مرتضی حاجیان
۲۱:۱۳ ۰۲ تير ۱۳۹۳
السلام علیک یا اباعبدالله الحسین (ع)