سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مانی‌فر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

مرزهای خیالی مد نظر تکفیری بعثی‌ها خیالی خواهد ماند/ دولت و مرجعیت دو رکن اساسی برای پاک‌سازی عراق

یک کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: گروهک تروریستی تکفیری بعثی اکنون در عراق پس از سوریه در تلاش است تا مرزهای خیالی خود را بنا کند.

"محمدرضا مانی‌فر" در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اینکه گروهک تروریستی تکفیری بعثی اکنون در عراق پس از سوریه در تلاش است تا مرزهای خیالی خود را بنا کند، اظهار داشت: این گروهک  با همکاری‌ بعثی‌ها به جنایت‌های خود در غراق ادامه می‌دهند.  

وی ادامه داد: گروهک تروریستی تکفیری بعثی زمینه بسیاری را برای تحریف آموزه‌های اسلام در دنیا به وجود آورده است و از طرفی منجر به آن شده که راه برای دخالت‌های بیگانگان در منطقه باز شود.
 
این کارشناس مسائل بین‌الملل تصریح کرد: هنگامی که اخبار را پیگیری می‌کنیم می‌بینیم که آمریکا نیز چندان از قدرت گرفتن این گروه تکفیری بعثی راضی نیست.
 
مانی‌فر افزود: ظرفیت‌های دولت نوری‌المالکی،  مرجعیت و کمک‌های همسایگان عراق مانند ایران، ترکیه، اردن و دیگر کشورها می‌تواند ضمن مهار آن، زمینه را برای از بین بردن این تروریست‌های تکفیری بعثی در منطقه فراهم کند.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: کلید حل بحران این روزهای عراق، حمایت از دولت مرکزی همانند مرجعیت است لذا پشتیبانی همسایگانی مانند ایران و ترکیه می‌تواند هرچه سریعتر زمینه را برای پاکسازی این کشور فراهم کند.  

انتهای پیام/ 
برچسب ها: عراق ، تروریست ، آمریکا ، بعثی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.