سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیمارستان جدید ایرانی در مدینه منوره راه اندازی می شود

معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت جمعيت هلال احمر از شروع عملیات آماده سازی بیمارستان جدید مرکز پزشکی ایرانی در مدینه خبر داد .

عادل مقصودی نژاد در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران   با بیان اینکه قرارداد بیمارستان فعلی که حدود 10 سال برپا بود به اتمام  رسیده است گفت : با توجه به اینکه این ساختمان در طرح توسعه حرم نبوی بوده و به زودی تخریب می شود ، کار کارشناسی در خصوص جانمایی بیمارستان جدید از حدود دو ماه پیش آغاز و پس از بررسی های فراوان و اخذ نظر مدیران و مسئولین سازمان حج ساختمان جدیدی در منطقه العوالی انتخاب و اجاره شد.

وی با اشاره به اینکه این ساختمان دارای شش طبقه است اظهار داشت  : این ساختمان کاربری مسکونی داشته اما با هماهنگیهایی که با مالک صورت گرفته به زودی و با تغییراتی که در ساختمان خواهیم داد کلیه بخشهایی که در بیمارستان قبلی داشتیم در این مکان جدید نیز راه اندزی می شود .

مقصودي ن‍ژاد در ادامه اظهار داشت  : یک گروه 30 نفره شامل مهندسین تجهیزات پزشکی ، مهندسین انفورماتیک ، کارشناسان پرستاری ، کارشناسان دارو و تجهیزات پزشکی ، تاسیسات و خدمات به سرپرستی علی اصغر عبداله زاده که از مدیران با تجربه حج می باشند ، امروز عازم مدینه منوره می شوند.

وي تصريح کرد  : این گروه به محض استقرار شروع به جمع نمودن وسایل و تجهیزات اداری و پزشکی موجود در بیمارستان فعلی نموده و پس از انتقال آنها به محل جدید نسبت به نصب و راه اندازی آنها در محل جدید اقدام خواهند نمود.

معاون مرکز پزشکی حج و زیارت زمان برآورد شده برای این کار را حدود 15 الی 20 روز اعلام کرد. 
برچسب ها: بیمارستان ، جدید ، مدینه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.