سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

یکسالگی مجتمع مطبوعاتی اصفهان در سکوت و بی اعتنایی

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با وجود گذشت بیش از یک سال از افتتاح مجتمع مطبوعاتی اصفهان، این مجتمع هنوز به بهره برداری نرسیده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان رضا امینی در جلسه علنی اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به افتتاح مجتمع مطبوعاتی اصفهان نزدیک به یک سال پیش اظهار کرد: این مجتمع با وجود اینکه حدود 13 ماه پیش افتتاح شده و هزینه ای حدود 5 میلیارد تومان صرف ایجاد آن شده، متاسفانه هنوز مورد بهره برداری قرار نگرفته است.

وی همچنین دسترسی راحت شهروندان به مطبوعات مکتوب را یکی از راه های بالا بردن فرهنگ مطالعه در اصفهان دانست و تصریح کرد: افزایش تعداد دکه های مطبوعاتی و تسریع در نصب و راه انداری آنها کمک موثری به افزایش و ارتقاء فرهنگ مطالعه است.

امینی در ادامه با ابراز تاسف از قطع شدن پای دختر جوان 22 ساله به خاطر سقوط درخت کهنسالی در یکی از مناطق شمالی شهر اصفهان ابراز کرد: مسئولان باید در جهت ایمن سازی فضاهای سبز بیشتر کوشش کنند و از اصرارهای غیر کارشناسی در حفظ برخی از درختان و فضاهای سبز شهری خودداری نمایند.

وی از مسئولان شهرداری به دلیل عیادت نکردن از این جوان 22 ساله گلایه کرد و افزود: شهردار باید به جای محو آثار و ریشه های این واقعه درصدد برنامه ریزی جامعی برای جلوگیری از حوادث اینچنینی باشد.


انتهای پیام

برچسب ها: اصفهان ، مجتمع ، مطبوعاتی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.