سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

‫اعتراض یورگن کلینزمن به برخورد ویژه فیفا با آلمان

یورگن کلینزمن سرمربی آلمانی تیم ملی امریکا معتقد است نوع برنامه ریزی فیفا در جام جهانی2014 به نفع آلمان است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران ،تیم ملی آمریکا که بازی 2-ا برده مقابل پرتغال را با تساوی 2-2 عوض کرد روز 5شنبه به مصاف تیم پرستاره آلمان خواهد رفت.
این دیدار در شهر رسیف برگزار خواهد شد و دو تیم باید برای دیدار روز 5شنبه چمدان های خود را به مقصد این شهر بزرگ در شمال برزیل ببندند.
کلینزمن در خصوص رویا رویی با آلمان معتقد است فیفا طوری برنامه ریزی کرده که به نفع آلمان باشد. زیرا آلمان دیدار دوم مرحله گروهی خود را روز شنبه در برابر غنا انجام داد اما امریکا یک روز بعد دیدار دوم خود را برابر پرتغال برگزار کرد.
از طرف دیگر آلمان در دیدار دوم در شهر فورتازلا که شرایط آب و هوایی خوبی دارد بازی کرده اما بر عکس امریکا در شهر مانائوس با هوایی بسیار شرجی به میدان رفته است.
در نتیجه آلمان ها یک روز بیشتر استراحت کرده اند و در هوایی بهتر بازی کرده اند و مسافت کمتری را برای بازی روز 5شنبه طی خواهند کرد.
به همین جهت کلینزمن در جملاتی اعتراض آمیز گفت" فرصت ریکاوری ما یک روز کمتر است.ما یکشنبه بازی کردیم آنها شنبه،ما در آمازون بازی کردیم اما آنها جایی بازی کرده اند که نیازی به سفز طولانی ندارند. همه چیز برای بخت بزرگ قهرمانی مهیا شده تا به پیش بروند،ما کار سختی داریم"‬

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.