سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

برگزاری جشنواره فرهنگی- ادبی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه های منطقه قفقاز در دانشگاه تبریز

جشنواره فرهنگی- ادبی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه های منطقۀ قفقاز شهریورماه امسال در دانشگاه تبریز برگزار می شود.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز ،معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تبریز با اعلام این خبر گفت: مطالعات و پژوهش های مربوط به زبان، ادبیات معاصر، ادبیات عامیانه(فولکور)، نقد و بررسی آثار ادبی معاصر فارسی زبانان، ادبیات تطبیقی و جامعه شناسی ادبیات از جمله موضوعات این جشنواره است.

محمد مقدم‌واحد افزود: با توجه به برگزاری جشنوراه در ایام تولد استاد شهریار نقد و بررسی اشعار فارسی و ترکی وی، یکی از محورهای ویژه این جشنواره بوده خواهد بود.

به گفته وی، این جشنواره در جهت شناخت فرهنگ های مختلف از سوی دانشجویان در منطقه ، ایجاد زمینه های رقابت علمی و ادبی میان دانشجویان برجسته برای سرمایه گذاری علمی آینده، ایجاد فضای دوستی و همزیستی میان دانشجویان دانشگاه های عضو، تلطیف روحیه دانشجویان  برجسته و حمایت از آنان برای تامین نیازهای کادر آموزشی دانشگاه های عضو، ایجاد فضای شناخت بیشتر  از کشورهای عضو اتحادیه از طریق دانشجویان و ایجاد بستری مناسب برای تبادل اندیشه های علمی و تخصصی و زمینه سازی برای همیاری و همکاری ها برگزار می شود.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تبریز یادآور شد: علاقمندان برای شرکت در این جشنوراه تا  15 تیرماه فرصت دارند ضمن ثبت نام در سایت این جشنواره به آدرس اینترنتی http://intshahriyar.tabrizu.ac.ir، مقالات خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

 این جشنواره از 24 لغایت 26 شهریورماه امسال در دانشگاه تبریز برگزار می شود.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: جشنواره ، فرهنگی ، ادبی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.