سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز/

آغاز اجراي طرحهای عمراني در فرودگاه شيراز

اجرای سه طرح عمرانی با حضور مدیرعامل فرودگاه های کشور در فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز آغاز شد .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس گفت : این طرح ‌ها شامل توسعه پارکینگ هواپیمای فرودگاه شیراز ، ساخت انبار بار و سالن چند منظوره فرودگاه شیراز است که با اعتباری 296 میلیارد ریال در 33 هزار متر مربع انجام می شود .

سیدی با بیان اینکه کار بهسازی و روکش پارکینگ‌های فرودگاه شهید دستغیب شیراز نیز آغاز شده است ، ادامه داد: در طرح جامع توسعه فرودگاه شیراز ، مساحت پارکینگ هواپیما 150 هزار مترمربع در نظر گرفته شده که در تلاشیم این طرح در چند مرحله محقق شود .

ایلخانی مدیرکل فرودگاه های کشور نیز بیان کرد: ساخت کانال انرژی ، شبکه فاضلاب داخلی فرودگاه ،بازسازی ترمینال داخلی و ساخت جایگاه سرپوشیده خودروها از دیگر طرحهای در حال ساخت فرودگاه شهید دستغیب شیراز است که بیشتر این طرحها تا پایان امسال به بهربرداری می رسد ومجموع اعتبار در نظر گرفته شده برای این طرحها بیش از 79 میلیارد تومان است.

احمدی ، استاندار فارس نیز در این مراسم گفت :با توجه به کمبود پارکیینگ هواپیمای فرودگاه شهید دستغیب با ساخت این طرح به ظرفیت پذیرش پروازهای داخلی وخارجی افزوده می شود.

فرودگاه بین‌المللی شهید آیت الله دستغیب در شیراز در ارتفاع 1500 متری از سطح دریا واقع شده ‌است.

این فرودگاه از مجهزترین فرودگاه های کشور از لحاظ تجهیزات ناوبری و الکترونیک است .

فرودگاه بین‌المللی شهید آیت الله دستغیب ، نخستین فرودگاه کشور است که توانست تمام معیارها و استانداردهای بین المللی را کسب کند و گواهینامه بین المللی فرودگاهی کشور را به خود اختصاص دهد .

انتهای پیام/



تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.