سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

ايجاد شهرك تخصصي برق و الكترونيك در استان

استاندار زنجان ازپيگيري ايجاد شهرك تخصصي برق و الكترونيك در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛استاندار زنجان درسومين نشست خبري خود با اصحاب رسانه با اشاره به اختصاص 520 ميليارد ريال اعتبار توازن منطقه اي به استان گفت :اين اعتبار كه از محل اعتبارات ماده 180 قانون برنامه پنجم توسعه به استان اختصاص مي يابد .

مقام عالی استان افزود : اعتباراتي نيز بصورت متمركز و به منظور گازرساني روستايي، تامين آب شرب روستايي، روكش آسفالت و نگهداري و بهسازي راههاي روستايي مشخص شده كه پس از مشخص شدن سهم استان متعاقبا توزيع خواهد شد.

انصاری وضعيت پروژه هاي مسكن مهر استان را مطلوب ارزيابي و اضافه کرد: گزارش ها حاكي از از آن است كه چه در اجراي پروژه هاي مسكن مهر روستايي و چه شهري، استان وضعيت مناسب تري نسبت به ميانگين كشوري دارد.

وي در خصوص پروژه یک هزارو 800 واحدي مسكن مهر استان نيز اظهار اميد واري کرد : با توجه به مشكلاتي كه در بحث زمين اين پروژه ايجاد شد، زميني واقع در شرق گلشهر بعنوان جايگزين معرفي مي شود كه در صورت نهايي شدن اين پروژه تعيين تكليف و مراحل ساخت آن عملياتي مي شود.

استاندار زنجان اجراي طرح ارتقاء سلامت همگاني را از برنامه هاي موفق دولت تدبير و اميد برشمرد و گفت: طرح ارتقاء سلامت همگاني بعنوان برنامه اي كه دولت از منابع حاصل از اجراي فاز دوم هدفمندي و در جهت كاهش هزينه هاي درماني و بيمارستاني با جديت در حال اجرا است.

انصاری تصریح کرد : با اجراي اين طرح بيماران مناطق شهري 10 درصد و بيماران روستايي 5درصد هزينه هاي درماني خود و مابقي توسط بيمه پرداخت مي شود.

وی سياستهاي اشتغال استان را در 3محور عنوان و تصریح کرد : تقويت و توسعه بخش خدمات، افزايش ظرفيت واحدهاي موجود استان و پيگيري ايجاد طرحهاي بزرگ در استان جز سياستهاي اشتغال استان مي باشد.

استاندار زنجان با اشاره به پيگيري ايجاد شهرك تخصصي برق و الكترونيك در استان خاطر نشان کرد : بدليل استقرار صنايع مرتبط در حوزه برق و الكترونيك در استان و پيشرفت در حوزه IT بدنبال اخذ موافقتنامه براي ايجاد اين شهرك در استان هستيم.

برچسب ها: شهرک ، برق ، الکترونیک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.