سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امین‌زاده در مراسم امضای تفاهم‌نامه با وزیر آموزش و پرورش:

جلسات مشترکی را با صدا و سیما در جهت ارائه آموزش حقوقی به مردم برگزار می‌کنیم

معاون حقوقی رئیس‌جمهور گفت: در جهت ارتقای آموزش حقوقی مردم جلسات مشترکی را با مدیران صدا و سیما در جهت انتقال مستندات حقوقی خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران الهام امین‌زاده معاون حقوقی رئیس‌جمهور امروز(دوشنبه) در جلسه انعقاد تفاهم‌نامه آموزش حقوقی با وزیر آموزش و پرورش گفت: ما تصمیم گرفته‌ایم که در جهت نهادینه‌کردن آموزش حقوقی با نهادها و وزارتخانه‌های مختلف وارد عمل شویم لذا اولین جلسه خود را با وزارتخانه آموزش و پرورش آغاز کرده‌ایم.  
 
وی افزود: به طور حتم اقدامات وزارت آموزش و پرورش در جهت آموزش حقوقی به دانش‌آموزان سبب خواهد شد تا افرادی قانونمدار و آشنا به حقوق در جامعه تربیت شوند که این موضوع می‌تواند آثار فراگیر و فوق‌العاده‌ای را در جامعه در جهت جلوگیری از فساد داشته باشد.
 
امین‌زاده تاکید کرد: آموزش حقوقی در بین دانش‌آموزان باعث می‌شود که آن‌ها به نقش حقوق فردی و اجتماعی خود به خوبی آشنا شوند.
 
معاون حقوقی رئیس‌جمهور تاکید کرد: مفاهیم آموزشی، چه در کتب درسی و چه به صورت آموزش‌هایی که توسط آموزگاران و معلمان منتقل می‌شوند، سبب می‌شود که دانش‌آموزان به حق خود و دیگران احترام بگذارند و در این جهت حرکت کنند.  
 
امین‌زاده با بیان اینکه متاسفانه در شرایط فعلی تخلف در برخی از موضوعات نهادینه شده است، تصریح کرد: ما می‌توانیم با آموزش حقوقی در مدارس در جهت کاهش تخلفات وارد عمل شویم.  
 
وی اظهار داشت: آموزش و پرورش می‌تواند در زمینه آموزش کار حقوقی مثمرثمر باشد.
 
امین‌زاده تصریح کرد: در زمینه آموزش‌های حقوقی و نهادینه کردن این موضوع در جامعه، معاونت حقوقی با سازمان صدا و سیما جلسات مشترکی داشته و خواهد داشت.
 
وی خاطرنشان کرد: برنامه‌ای را در آینده با مدیران صدا و سیما خواهیم داشت تا مستندات حقوقی را به آن‌ها انتقال دهیم و آن‌ها از طریق این مستندات در جهت ارتقای آموزش حقوقی در جامعه و استفاده از رسانه ملی در این زمینه وارد عمل شوند.  
 
امین‌زاده با بیان اینکه ما آموزش حقوقی را از طریق بنیادی‌ترین وزارتخانه شروع کرده‌ایم، گفت: امیدواریم با همکاری مثمرثمر با وزارت آموزش و پرورش بتوانیم با سایر نهادها نیز در این زمینه وارد عمل شویم.
 
انتهای پیام

برچسب ها: معاون ، حقوقی ، دولت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.