سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه /

کمبود اعتبارات بر سر راه پروژه راه آهن ملایر-کرمانشاه

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: در صورت رفع مشکلات اعتباری پروژه راه آهن ملایر-کرمانشاه را یکساله تحویل می دهیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

حسن فدایی،گفت : در حال حاضر مشکل اصلی پروژه بحث کمبود اعتبارات آن به منظور روسازی پروژه است.

وی ادامه داد: در حال حاضر به دنبال رفع مشکلات اعتباری پروژه از طریق فاینانس هستیم تا بتوانیم این پروژه را هر چه سریعتر به مردم تحویل دهیم.

فدایی با اشاره به انجام 97 درصدی عملیات زیرسازی راه آهن ملایر-کرمانشاه، عنوان کرد: همچنین نزدیک به یک کیلومتر از مسیر نیز ریل گذاری شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: ریل گذاری زمان بر نبوده و در صورت تامین اعتبار این پروژه یک ساله و تا پایان سال جاری و یا اوایل سال آینده تحویل می شود.

فدایی با نامناسب دانستن رقم اعتبارات مصوب برای پروژه راه آهن غرب کشور،گفت: در همین راستا اختصاص مبلغ 500 میلیارد تومان بصورت فاینانس به این پروژه در معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری به تصویب رسیده که در صورت تخصیص آن بیش از نیمی از مشکلات راه آهن ملایر-کرمانشاه حل خواهد شد.

وی در خصوص راه آهن کرمانشاه-خسروی نیز از پیشرفت 27 درصدی این پروژه خبر داد و اظهار کرد: برای تکمیل این پروژه نیز قرار است تا از طریق فایناس بخشی از مشکلات اعتباری پروژه رفع شود./س

برچسب ها: کمبود ، اعتبارات ، راه آهن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.