سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لرستان/

ارسال ۱۰ اثر از هنرمندان لرستاني به جشنواره سراسري نماهنگ رضوي

مسئول دبيرخانه ششمين جشنواره سراسري نماهنگ رضوي در لرستان از ارسال بيش از ۱۰ طرح نماهنگ از هنرمندان لرستاني به اين جشنواره خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران لرستان؛ فريد رحمتي گفت: جشنواره نماهنگ رضوي با هدف گسترش فعاليت‌هاي فرهنگي و هنري و مذهبي مرتبط با سيره ائمه معصوم(ع) به‌ويژه امام‌ رضا(ع)، گرامي‌داشت توليدکنندگان و پديدآورندگان آثار برتر فرهنگي ـ هنري در خصوص شخصت امام هشتم(ع) و کمک به انتشار گسترده‌تر اين آثار برگزار مي‌شود.
وي با بيان اينکه امسال جشنواره نماهنگ رضوي در تاريخ‌هاي 12 و 13 شهريور در لرستان برگزار مي‌شود، اضافه کرد: اين جشنواره به‌مناسبت ميلاد با سعادت حضرت علي ابن موسي الرضا(ع) و حضرت فاطمه معصومه(س) و هم‌زمان با دهه کرامت توسط اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامي لرستان برگزار مي‌شود.
رحمتي موضوع ساخت نماهنگ را فرهنگ و سيره منور رضوي، حضرت معصومه(س) و حضرت شاه چراغ(ع) با موضوع آداب و فرهنگ زيارت حرم مطهر رضوي، آثار و ابنيه‌ها و امامزادگان، وقف و فرهنگ وقف ياران، اصحاب حضرت امام‌ رضا(ع)، جلوه مشهدالرضا(ع) زائران و مجاوران، شفايافتگان، شيفتگان و دلدادگان حضرت و جلوه فرهنگ رضوي در خارج از کشور عنوان کرد.
مسئول دبيرخانه ششمين جشنواره سراسري نماهنگ رضوي در لرستان تصريح کرد: اين اداره‌کل به‌منظور تبليغات و اطلاع‌رساني جشنواره اقدام به طراحي چاپ و ارسال پوستر و فراخوان جشنواره به تمام نقاط کشور ارسال شده است.
رحمتي افزود: به اين منظور ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان‌ها، ادارات کل در حوزه وزارتي و ستادي معاونت تخصصي وزارت متبوع، خانه موسيقي سينما و تئاتر، انجمن‌هاي موسيقي سينما و تئاتر، دانشگاه‌هاي هنري کشور، حوزه هنري سازمان تبليغات اسلامي سراسر کشور، صدا و سيماي مراکز استان‌ها پوستر و فراخوان مربوط به سومين جشنواره نماهنگ رضوي را دريافت کردند.
وي اظهار کرد: اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامي لرستان جهت حمايت از هنرمندان سينمايي و بومي استان در نظر دارد پنج نماهنگ را از طريق هنرمندان بومي استان توليد کند.
مسئول دبيرخانه ششمين جشنواره سراسري نماهنگ رضوي در لرستان با اشاره به اينکه بيش از10 طرح توليد نماهنگ توسط هنرمندان بومي به دبيرخانه جشنواره ارسال شده است، گفت: اين آثار در مرحله بازخواني و انتخاب طرح‌هاي برتر جهت حمايت و توليد قرار دارند.
انتهای پیام/ب
برچسب ها: ارسال ، هنرمندان ، جشنواره
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.