سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توصیف تیم ملی انگلیس به احمقهای خندان جام جهانی 2014

پس از حذف تیم ملی انگلستان از دور بازیهای جام جهانی 2014 برخی از روزنامه‌های انگلیسی خشم خود را با توصیف آنها به " احمق‌های خندان" ابراز کردند.


به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،  به نقل از سایت الانباء الکویتیه در پی شکست انگلستان و پس از پیروزی صفر- 1 کاستاریکا مقابل ایتالیا، انگلستان مجبور به ترک بازیهای  جام جهانی 2014 شد.
این شکست موجب خشم و اعتراض شدید هواداران وروزنامه‌های انگلیسی شد.آنها لقب " احمقهای خندان" موندیال برزیل را به این تیم داده و آنها را تحقیر نمودند.
بعضی از روزنامه‌ها فدراسیون فوتبال انگلیس را به خاطر قرار دادن روی هاجسون به عنوان سرمربی مقصر می‌دانند.
در روزنامه ی "دیلی میل" آمده که فدراسیون فوتبال از تمام طرفداران عذرخواهی کرده و گفته که" دیگر همه چیز تمام شد" اما این عذرخواهی انگلیسی‌ها را متقاعد نکرده و اعتراض آنان همچنان ادامه دارد و آنها خواستار عذرخواهی رسمی فدراسیون فوتبال وروی هاجسون و بازیکنان بطور رسمی می ‌باشد.
این روزنامه همچنین گفته: مردم انتظار زیادی نداشتند و غم و اندوه آنان پس از دیدن ضربات پنالتی اجتناب ناپذیر است.
روزنامه دی گاردین گفته: " این شکست عجیب نیست ما عادت به قربانی شدن داریم"  و از هیچ تلاشی برای سرزنش این تیم فروگذاری نکرده  و نوشته درست است که ستاره‌های بزرگ و روشنی در تیم ملی انگلیس وجود دارد ولی ستارۀ آنها کم نور و خاموش است وهمچنین افزود: حذف از این  جام جهانی برای  ما شانس بزرگی بوده زیرا از ظهور بازیکنان جدید و بد این فرصت گرفته شده است.
روزنامۀ دی تایمز گفته: در برزیل در بین آن همه ازدحام درس بزرگی گرفتیم که بزرگی و پیروزی به نام و شهرت نیست و تیم کاستاریکا گواه این تفکر است.
این روزنامه همچنین ادامه داد: این شکست و مشکلات موجود ریشه دار بوده و تا این مشکلات حل نشود امیدی به پیروزی تیم ملی انگلیس نیست.
روزنامۀ دی ایندی پندنت آورده: فدراسیون فوتبال انگلیس تنها از بزدلان و بی‌جرأت‌ها استفاده کرده و به سرمربی تیم " هاجسون" اشاره کرده است.
روزنامه دی سن از جهت دیگری به این موضوع پرداخته  و گفته:" حرف ازجام جهانی پایان دنیا نیست و ما باید همیشه چشم به افق‌های روشن زندگی بدوزیم.
انتهای پیام/
برچسب ها: فوتبال ، انگلیس ، متقاعد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.