سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترفندهای شبانه؛

خارج شدن از تمامي اکانت هاي گوگل از راه دور

با ما همراه شويد تا با آموزش ترفندي ساده بتوانيد از راه دور تمام اکانت هاي خود البته روي جيميل را که در دستگاه هاي مختلف باز مانده است، ببنديد.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، يکي از خطرناک ترين کارهايي که يک کاربر اينترنتي مي تواند انجام دهد، باز گذاشتن صفحه ايميل خود در يک رايانه غير شخصي و در مکان عمومي مثل کافي نت و... است زيرا در اين حالت تمام اطلاعات موجود در پست الکترونيکي وي در معرض خطر قرار مي گيرد.

 با ما همراه شويد تا با آموزش ترفندي ساده بتوانيد از راه دور تمام اکانت هاي خود البته روي جيميل را که در دستگاه هاي مختلف باز مانده است، ببنديد.براي اين کار ابتدا از رايانه منزل خود يا يک سيستم مورد اعتماد وارد اکانت جيميل شويد و سپس در پايين صفحه سمت راست، زير Last account activity روي گزينه Details کليک کنيد.

حال کليد Sign out all other sessions را فشار دهيد تا به راحتي از همه سيستم  ها Log out شويد.قابل ذکر است که در صفحه باز شده اطلاعات جامعي مبني بر اينکه چه شخصي، در چه زماني و توسط چه مرورگري وارد اکانت شما شده است، وجود دارد.

در قسمت Access Type روش دسترسي به اکانت شما نشان داده مي شود که ممکن است از طريق مرورگرهاي رايانه اي و يا همراه باشد، حتي در اين مرحله در صورتي که مورد مشکوکي را مشاهده کرديد بهتر است در اسرع وقت رمز عبور خود را تغيير دهيد.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.