سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در جلسه امروز کمیسیون فرهنگی صورت گرفت

بررسی بخش‌هایی از طرح آمران به معروف و ناهیان از منکر/ ارائه گزارشی از سفر اعضای کمیسیون فرهنگی به مازندران

سخنگوی کمیسیون فرهنگی گفت: برخی از موارد طرح امر به معروف و نهی از منکر در کمیسیون فرهنگی بررسی شد و همچنین برسی مواد طرح حمایت از آمران معروف و ناهی از منکر جز، برنامه‌های امروز کمیسیون بود.

"سیدعلی طاهری" نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران،  با اشاره به جلسه امروز کمیسیون فرهنگی اظهار داشت: در ابتدای جلسه گزارشی در ارتباط با کارخانه تولید مازندران مطرح شد که با توجه به اهمیت حمایت از تولید ملی و بحث اقتصاد مقاومتی، مشکلات و معضلات این کارخانه با حضور برخی مسئولان و اعضای کمیسیون بررسی شد.

وی ادامه داد: در جریان سفر اعضای این کمیسیون به مازندران، بازدیدی از مراکز فرهنگی ورزشی استان صورت گرفت و تأکید شد کمبود بودجه برخی از این مراکز که در دست احداث و در مرحله پایانی است، برطرف شود. 

طاهری تصریح کرد: طرح سالم‌سازی دریا از برنامه‌های کمیسیون فرهنگی است که قرار بود این طرح بازرسی شود که احیای نماز جماعت در سواحل یکی از اقداماتی است که در این راستا صورت خواهد گرفت. 

سخنگوی کمیسیون فرهنگی ادامه داد: بازرسی از مسجد جامع فرح‌آباد صورت گرفت که با توجه به اینکه این مسجد جنبه میراثی دارد قرار شد، جلسه‌ای با مسئولان میراث فرهنگی برگزار شود تا این مسجد به عنوان مصلی مطرح شود. 

طاهری افزود: اعضای کمیسیون با مسئولان فرهنگی در استانداری و جلسه با برخی علمای در حوزه عملیه فیضیه بابل داشتند و همینطور در نماز جمعه ساری حضور پیدا کردند. 

نماینده مردم گرگان و آق قلا در پایان خاطر نشان کرد: برخی از موارد طرح امر به معروف و نهی از منکر در کمیسیون فرهنگی بررسی شد و همچنین برسی مواد طرح حمایت از آمران معروف و ناهی از منکر جزء برنامه‌های امروز کمیسیون بود.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: مطرح ، پایان ، حمایت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.