سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توسط گروه کُر آوای ماهان؛

آوازهای رمانتيک در تالار رودکی خوانده می‌شود

گروه کُر "آوای ماهان" به سرپرستی نيما فاتحی با اجرایی از قطعات آوازی از آهنگسازان بنام دوره رمانتيک ، پنجم و ششم تيرماه در تالار رودکی بروی صحنه می رود.

به گزارش حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد رودکی، در اين کنسرت قطعات آوازی از آهنگسازان بنام دوره رمانتيک اجرا خواهد شد و سعی می شود خصوصيت های موسيقی دوره رمانتيک مانند تنوع در رنگ بندی آکورد ها و استفاده از تضاد نوانس ها در نشان دادن هيجانات احساسی آهنگساز نمايش داده شود. 

در اين برنامه گروه کُر آوای ماهان به سرپرستی نيما فاتحی شش قطعه از آهنگسازانی همچون الگار، مندلسون، بروکنر، راينبرگر و چايکفسکی اجرا خواهد کرد و تعدادی قطعات ديگر از آهنگسازانی همچون برامس، شومان، وردی و گونو به صورت دوئت (اجرای دونفره) و سولو (تک خوانی) اجرا خواهد شد. حميد خسروشاهی و ياشار احمدی که پيشتر از اين در آنسامبل اپرای تهران و در " اپرای جانی اسکيکی "  ايفای نقش داشتند بعنوان سوليست اجرای برنامه خواهند داشت . اشکان ميرپور و افشين قاسميان نوازندگی پيانو را در همراهی دوئت ها و سولو ها بعهده  دارند.

 گفتنی است گروه کُر آوای ماهان به سرپرستی نيما فاتحی در جشنواره موسيقی فجر سال 1390 رتبه دوم و در جشنواره شمسه همان سال رتبه اول را در بخش آواز گروهی کسب کرده و در پاييز 92 در تئاتر موزيکال اشکها و لبخندها حضور داشته است. اين گروه در شهريورماه سال 93 برای شرکت در فستيوال بين المللی گروههای کر استانبول (Korofest 2014) بعنوان تنها تيم ايرانی حضور خواهد يافت. 

گروه آوای ماهان پنجشنبه 5 تيرماه ساعت 20:00 و جمعه 6 تيرماه ساعت 18:00در تالار رودکی برگزار خواهد شد و علاقمندان برای تهيه بليط می توانند به سايت www.tiwall.com مراجعه نمايند.  


انتهای پیام/ اس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.