سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وضعیت آماده به کاری ادوات و تجهیزات خدمات شهری منطقه 13 مثبت ارزیابی شد

رئیس اداره خدمات شهری منطقه و جانشین حوزه امور شهری با اشاره به وضعیت مطلوب ادوات و تجهیزات مورد استفاده پیمانکاران، خدمت رسانی به شهروندان در حوزه رفت و روب و نظافت شهری را مثبت ارزیابی کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  اصغر طاهری رئیس اداره خدمات شهری منطقه در خصوص بازدید شبانه صورت گرفته از وضعیت خودروهای خدمات شهری گفت: با توجه به اهمیت موضوع پیامدهای زیست محیطی، ایمنی و بهداشتی ماشین آلات و کارگران خدمات شهری این اداره با حضور کلیه کارشناسان در سطح نواحی چهار گانه بدون اطلاع قبلی نسبت به بررسی وضعیت ماشین آلات و کارگران خدماتی در تاریخهای 27 و 28 خرداد اقدام نموده است .

طاهری از حضور مدیریت طرح مکانیزاسیون سازمان پسماند شهرداری تهران همراه با کارشناسان جهت بازدید از وضعیت ناوگان خدمات شهری و کارگران فعال در این بخش اظهار داشت: با توجه به تلاش مضاعف نواحی و نظارت دقیق حوزه امور شهری منطقه تیم بازدید کننده وضعیت منطقه را در این خصوص مطلوب اعلام کرده و ضمن تشکر از تمامی عوامل دست اندر کار این مهم خواستار امتداد این امر در تمام ادوار کاری همکاران شدند.

طاهری در پایان خاطر نشان کرد: نظارت بر روند عملکرد پیمانکاران در خصوص وضعیت نیروهای کارگری ، ناوگان خدمات شهری و مسائل بهداشتی و زیست محیطی با هدف تکریم شهروندان  به صورت مستمر در دستور کار این اداره قرار دارد.

انتهای پیام/
 
برچسب ها: وضعیت ، آماده ، تجهیزات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.