سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پايه امنيت در کردستان ، فرهنگ و تدين مردم استان است

فرمانده نيروي انتظامي در مراسم توديع و معارفه فرمانده انتظامي کردستان اظهار داشت : پايه امنيت در کردستان ، فرهنگ و تدين مردم استان است .

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سردار دکتر "اسماعيل احمدي مقدم" دقايقي قبل در مراسم توديع و معارفه فرمانده انتظامي استان کردستان ، با اشاره به در پيش بودن ماه مبارک رمضان ، اظهار داشت : ماه مبارک رمضان ماه ضيافت و سفره نوراني الهي است ، که بايد با آمادگي وارد اين ماه عزيز شده و توفيق رحمت و مغفرت خداوند متعال را بدست آورد .
 
وي با اشاره به امنيت حاکم در استان کردستان ، بيان داشت : امنيت اين منطقه از ابتداي انقلاب مسير پر فراز و نشيب و پر زحمتي را طي کرده است و خون هاي پاک شهيدان زيادي در اين راه تقديم انقلاب و کشور شده است .
 
فرمانده ناجا با اشاره به اين مطلب که حرف اصلي ايجاد امنيت در کردستان توسط خود مردم استان زده مي شود ، ادامه داد : پايه امنيت استان کردستان فرهنگ و تدين مردم و همچنين افتخار و علاقمندي آنان به کشور و ايراني بودن است .
 
سردار احمدي مقدم افزود : جنگ، اجراي طرح هاي عمراني در استان کردستان را به تعويق و تاخير انداخت ، اما با لطف خداوند در حال حاضر وضعيت براي پيشرفت استان فراهم بوده و دولت نيز براي پيشرفت و ارتقاء وضعيت استان کردستان تلاش دارد .
 
وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به تلاش ضد انقلاب و دشمنان براي تفرقه افکني ، بيان داشت : وظيفه و ماهيت دشمن تفرقه افکني و ايجاد اختلاف است ، ولي وظيفه ما در مقابل آن ها هوشياري است و با هوشياري مردم تاکنون تلاش دشمن منجر به شکست بوده است .
 
فرمانده نيروي انتظامي همچنين به ويژگي هاي خاص طبيعي و فرهنگي استان کردستان اشاره و ادامه داد : موقعيت خاص طبيعي کردستان و همچنين ويژگي هاي فرهنگي مردم استان پتانسيل عظيم گردشگري را در اين منطقه به وجود آورده است که با مسافرت هاي ميليوني هموطنان ، چهره واقعي کردستان بر خلاف دروغ پردازي هاي دشمنان براي مردم معرفي و شناسانده شده است .
 
فرمانده ناجا همچنين به وضعيت مطلوب امنيتي استان اشاره و اظهار داشت : طبق آمار، وقوع جرايم در کردستان در پايين ترين حد خود قرار دارد و جرايم خشن استان نيز صفر مي باشد و اين نشات گرفته و برخاسته از شرافت و نجابت مردم اين سرزمين است .
 
سردار احمدي مقدم در بخش پاياني سخنان خود با بيان اينکه جابجايي ها در نيروي انتظامي براي تسريع در امور است ، بيان داشت : خط مشي ها در نيروي انتظامي مشخص و تعريف شده است و هرگونه جابجايي نيز تنها به منظور سرعت بخشيدن به کارها و امور انجام گرفته و به معني ضعف و کم کاري نيست .
 
گفتني است ، در اين مراسم فرمانده ناجا ضمن قدرداني از زحمات سردار "حسن خاني" ، سردار "خرم نيا" را به عنوان فرمانده انتظامي استان کردستان معرفي کردند .

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.