سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

42 کارشناس فضای سبز عضو ناظر سامانه 1888شدند

رئیس سامانه 1888 منطقه یک گفت: 42 کارشناس فضای سبز یک تیر ماه سال جاری عضو ناظر سامانه 1888 شدند.

 سینا فرنوس در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: ‌به منظور ارتقا سطح کیفیت فعالیت 1888 در مناطق 22 گانه، 42  کارشناس مسئول آموزشی فضای سبز مناطق 22 گانه و سازمان پارک‌ها، عضو افتخاری سامانه نظارت همگانی 1888 شهرداری منطقه یک شدند.

وی بیان کرد:‌ کلاس‌‌آموزش آشنایی با درختان و درخچه‌های زینتی امروز با حضور آزاده، مدیر مرکز آموزش و مشاوره گل و گیاه منطقه یک و کارشناس فرهنگی سامانه 1888 برگزار گردید.

رئیس سامانه 1888 منطقه یک خاطرنشان کرد: در این دوره کلاس آموزشی که با محوریت فضای سبز برگزار شد با توزیع فرم‌های جذب ناظرین 1888 در بین حاضرین 42نفر به اعضا افتخاری سامانه نظارت همگانی 1888 منطقه یک افزوده شدند.

*کلاس آموزشی محیط زیست و بازیافت در سرای محله گلابدره

بی‌نظیر سیاوشی مدیر اداره آموزش‌های شهروندای منطقه یک گفت: کلاس آموزشی محیط زیست و بازیافت در خانه علم و زندگی واقع در سرای محله گلابدره امروز برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: این کارگاه آموزشی با هدف آشنایی شهروندان با راه‌های پاکیزه نگه داشتن محیط زیست، راه‌های بازیافت، استفاده از مواد دور ریختنی و ساخت موارد قابل استفاده برپا شد و در پایان فرم نظرسنجی پخش و از شهروندان پذیرایی شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: مناطق ، 22 گانه ، شهر تهران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.