سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

اپراتورهای تلفن همراه رقابتی سالم و سازنده با یکدیگر دارند

رییس دفتر مدیرکل ارتباطات سیار استان تهران گفت: اپراتورهای تلفن همراه رقابتی سالم و سازنده با یکدیگر در جهت جلب رضایت مردم و آسایش هر چه بیشتر آنان دارند.

ˈمحسن مستوفی رادˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهارکرد: دایر کردن ایستگاه های جدید در مناطق مختلف نیازمند شرایطی است که پس از انجام بازدیدها و امکان سنجی لازم امکانپذیر می شود.

وی گفت: هم اینک بر اساس برنامه های تعیین شده از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی طرح های در سطح استان در حال اجرا است، برخی به مرحله نصب دکل رسیده و برخی دیگر نیز در مرحله ارزیابی موقعیت است.

مستوفی راد افزود: ابلاغ طرح و برنامه، فراهم بودن شرایط دسترسی، وجود امکانات برق و امکان ارتباط رادیویی با سایر سایت هایی که به تهران متصل می شوند، از جمله شرایط لازم برای دایر کردن ایستگاه های جدید است.

وی تصریح کرد: با فراهم بودن این شرایط، همراه اول به عنوان بزرگترین اپراتور خاورمیانه به پوشش مناطق می پردازد.

رییس دفتر مدیرکل ارتباطات سیار استان تهران خاطرنشان کرد: بحمدالله شرایط خوبی از این نظر در استان در مقایسه با سایر استان های همجوار وجود دارد، اما نبود امکانات و امنیت لازم در برخی نقاط امکان خدمات رسانی را فراهم نمی کند.

وی بیان کرد: رقابت با سایر اپراتورهای فعال در کشور (ایرانسل، رایتل، اپراتور دوم)، رقابتی سالم و سازنده است و حتی در برخی نقاط و مناطق از امکانات یکدیگر استفاده می کنند.

مستوفی راد تاکید کرد: هدف جلب رضایت خاطر هموطنان و آسایش هر چه بیشتر مردم است و بر این اساس بخصوص در پوشش مناطق روستایی رقابتی با سایر اپراتورها نداریم./س



تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.