سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمجید نیویورک تایمز از تیم ملی کشورمان: ایران واقعا خیره کننده بود!

روزنامه نیویورک تایمز در یادداشتی در خصوص دیدار تیم ملی کشورمان در مقابل آرژانتین ضمن تمجید از بازیکنان تیم ملی کشورمان نوشت ایران" واقعا درخشان و خیره کننده بود".

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، نیویورک تایمز می‌نویسد: مسابقه سخت و طاقت فرسایی بود-هر دو تیم به استراتژی خود پایبند بودند- آرژانتین پاسکاری و حمله می کرد و ایران عقب نشسته بود و دفاع می‌کرد-  مسابقه بسیار شگفت انگیز بود‌.

این روزنامه آمریکا در مورد تیم ملی کشورمان نوشت چه کسی انتظار داشت بتواند حریف قدرتمند خود را تا اولین دقیقه وقت اضافه متوقف کند؟

در ادامه این یادداشت آمده است: فقط اندک بازی درخشان لیونل مسی بود که سه امتیاز را برای آرژانتین به دست آورد.

شادمانی در بوینس آیرس وجود دارد که شاید در تهران خیلی وجود نداشته باشد.اما ایران واقعا خیره‌کننده و باشکوه بود.تیمی از بازیکنان لیگ ایران (به اضافه دژاگه از فولام) نه تنها ستاره های جهانی مانند آگرو و ایگواین را بستند بلکه در لحظاتی هم چشم به کسب سه امتیاز داشتند.آنها فقط کیفیت تمام کنندگی نداشتند اما تا نزدیکی آن پیش آمدند.

نیویورک تایمز با انتقاد از آرژانتین نوشت: آرژانتین تحسین برانگیز نبود.شاید آنها به مرحله حذفی صعود کرده باشند اما اگر استراتژی آنها این باشد که منتظر جادوگری مسی در دقایق پایانی باشند روزهایشان به شماره خواهد افتاد.مسی قطعا این توانایی را دارد اما آنها باید با جدیت بیشتری بازی کنند ودر هماهنگ کردن با دفاع‌های متفاوت،عملکرد بهتری داشته باشند.  


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.