سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درخواست ابراهیم جعفری از مردم صلاح الدین برای همکاری با ارتش عراق

"ابراهیم جعفری" رئیس ائتلاف ملی عراق از ساکنان صلاح الدین خواست تا دوشادوش نیروهای امنیتی به مقابله با تروریستها بپردازند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  پایگاه خبری سومریه نیوز، رئیس ائتلاف ملی عراق از ساکنان استان صلاح الدین خواست تا دوشادوش نیروهای امنیتی به مقابله با حملات تروریستی که یکپارچگی کشور را هدف قرار داده است، بپردازند.

دفتر "ابراهیم جعفری "در بیانیه‌‌ای اعلام کرد: ابراهیم جعفری رئیس ائتلاف ملی عراق، در دفترش در بغداد از هیئتی از استان صلاح الدین به ریاست "مفید بلداوی" نماینده سابق پارلمان عراق و "احمد کریم" رئیس شورای استان صلاح الدین، و "عمار حکمت" معاون دوم استاندار استقبال کرد.

در این بیانیه سپس آمده است: در طی این دیدار، اوضاع امنیتی استان صلاح الدین وتلاشهای انجام گرفته برای مبارزه با گروه های تروریستی ونیز حمایت عشایر از نیروهای امنیتی در این استان باهدف گسترش امنیت وتقویت وحدت ملی مورد ارزیابی وبررسی قرار گرفت.

در این بیانیه آمده است:جعفری در خلال این دیدار بر ضرورت تلاش دوشادوش ساکنان این استان برای مقابله با حملات تروریستی که یکپارچگی کشور را هدف قرار داده است، تأکید کرد.

گفتنی است ژنرال "صباح فتلاوی" فرمانده عملیات سامراء شب گذشته اعلام کرد: نیروهای امنیتی بر 75درصداز استان صلاح الدین مسلط شده اند.

وی گفت که ما آمادگی داریم تا حمله شدیدی به منظور بازگرداندن تسلط کامل به این استان انجام دهیم.

انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.