سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نقوی‌حسینی در تذکر شفاهی:

انحرافات در نظام اداری کشور زیاد است/ وزیر راه احداث متروی تهران - ورامین را سرعت بخشد

نمایند مردم ورامین در مجلس با بیان اینکه احداث متروی تهران- ورامین از خواسته‌های به حق مردم است گفت: وزارت راه و شهرسازی مانع سازی نکرده و پروژه را هرچه سریعتر اجرایی کند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، سیدحسین نقوی‌حسینی نماینده مردم ورامین در تذکر شفاهی خود در جلسه علنی امروز خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: احداث مترو تهران-ورامین و واگذاری کار احداث به شهرداری، در دولت قبل مصوب شد و 40 درصد کار پیشرفت کرد اما اخیرا وزارت راه و راه آهن مواضعی برسر احداث مترو که از مطالبات مهم مردم شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا است ایجاد کرده است.  
 
وی با بیان اینکه موانع بیشتر از سوی وزیر راه و شهرسازی در حال مدیریت است، اظهار داشت: مردم شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا در حال حاضر اظهار می‌کنند که دولت یازدهم جلوی احداث مترو و مطالبات مردم را گرفته و این در حالی است که نباید این موضوع در ذهن مردم این گونه شکل بگیرد لذا از رئیس جمهور و وزیر راه می‌خواهم که مانع سازی نکنند تا پروژه اجرا شود.  
 
نماینده مردم ورامین در مجلس در تذکر دیگری بر لزوم رسیدگی به امور جانبازان و ایثارگران تأکید کرد و گفت: متأسفانه به جهت اختلاف بین رسیدگی نهادی و دستگاهی به جانبازان و ایثارگران این قشر زحمت‌کش از خدمات بهداشتی و درمانی بازماندند لذا امیدوارم بنیاد شهید این موضوع را مدیریت و رسیدگی کند.  
 
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان در تذکری خطاب به رئیس جمهور در ارتباط با سلامت‌سازی نظام اداری کشور اظهار داشت: در نظام اداری ما متأسفانه انحرافات زیاد است و رشوه‌خواری و پارتی‌بازی دو موضوع مهم در نظام اداری ماست که رئیس جمهور باید به این موضوع رسیدگی کند.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: نهاد ، خدمات ، قشر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.