سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۳۴ مسجد در منطقه ۶ غبار روبی می‌شود

شهرداری منطقه ۶ در آستانه فرارسیدن ماه مبارک رمضان، ۳۴ مسجد را در سطح منطقه غبارروبی و عطر افشانی می‌کند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  فراهانی، مدیر امور مساجد منطقه گفت: به مناسبت ماه مهمانی خدا و به منظور پذیرایی شایسته از نمازگزاران و روزه‌داران در ماه ضیافت الهی، 34 مسجد سطح منطقه غبارروبی می‌شود.

وی با بیان جزئیات بیش‌تر درباره طرح جهادی غبارروبی و نظافت مساجد افزود: مراسم غبارروبی مساجد از 31 خرداد همزمان در تمامی مساجد منطقه انجام خواهد شد. مسجد مسلم ابن عقیل به عنوان مسجد متمرکز‌، با حضور حجةالاسلام امرودی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، حجةالاسلام صادق زاده رئیس مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران، عظیم بابائی شهردار منطقه و جمعی از مسئولان و شورایاران با پخش بسته‌های بهداشتی مساجد، شنبه 31 خرداد برگزار شد.

مدیر امور مساجد منطقه 6 در پایان یادآور شد: برای پاکیزگی مساجد و گرامیداشت این سنت حسنه و آمادگی برای استقبال از ماه ضیافت‌ الهی برآنیم که پذیرای نمازگزاران باشیم. شست و شوی فرش‌ها، رنگ‌آمیزی، جمع‌آوری پرده‌ها و پوسترهای زاید، بازپیرایی فضای سبز محوطه پیرامونی مساجد، معطرسازی و تجهیز وسایل بهداشتی در مساجد و احیای این سنت با ارزش و تشویق نمازگزاران برای مشارکت در این کار پسندیده از فعالیت‌هایی که در دست اقدام است.

انتهای پیام/

برچسب ها: مسجد ، منطقه ، غبار روبی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.