سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/

شادی شهرکردی ها از بازی غرور آفرین تیم ملی فوتبال

جمعی از فوتبالدوستان شهرکردی پس از پایان بازی تیم های ایران و آرژانتین با اعلام رضایت از بازی ملی پوشان ایران به شادمانی پرداختند.

تعدادی از هواداران تیم ملی فوتبال ایران که بیشتر از نسل جوان بودند در خیابان کاشانی این شهر به شادی و پایکوبی پرداختند .
در این جشن، جوانان دوستدار تیم ملی با پرچم های سه رنگ جمهوری اسلامی از بازی جوانمردانه و غرور افرین تیم ملی فوتبال احساس شادمانی کردند .
نکته جالب توجه در جشن نوجوانان حامی تیم ملی، انتقادهای تندی بود که شهرکردی ها نسبت به داور صربستانی این دیدار داشتند .
این عده از جوانان با بوق زدن های ممتد و خاموش و روشن کردن چراغ های خودروهای خود، نسبت به این بازی حساس و زیبا احساسات نشان دادند .
تیم ملی فوتبال ایران شنبه شب با وجود ارائه یک بازی شجاعانه و زیبا با شوت لیونل مسی در دقیقه 91 بازی، مقابل تیم ملی آرژانتین تن به شکست داد .
در این دیدار که از گروه ششم مرحله گروهی جام جهانی 2014 برزیل و در ورزشگاه مینیرو شهر بلوهوریزونته برگزار شد، ملی پوشان ایران با وجود یک بازی هوشیارانه، فکورانه و منطقی با نتیجه یک بر صفر مقابل تیم پر ستاره آرژانتین تن به شکست دادند .
لیونل مسی در دقیقه 1+90 روی یک شوت از پشت محوطه جریمه، تنها گل این دیدار را به ثمر رساند تا آرژانتین را در این بازی سخت نجات دهد.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.