سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/

نقد و بررسی انیمیشن جام جهانی 2014 در شهرکرد

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شهرکرد، از برگزاری نشست تخصصی نقد و بررسی انیمیشن جام جهانی 2014 در شهرکرد خبر داد.

سهراب علیرضایی گفت: انیمیشن جام جهانی برزیل محصول 2014 این کشور است که در آن بازیکنان بزرگ فوتبال جهان از جمله رونالدو،مسی،ابراهمیویچ،نیمار، ون رونی، سووارز، بوفان، اینیستا و بازیکنان ستاره تیمهای جام بیستم حضور دارند .
وی افزود: این انیمیشن روز دوشنبه دوم تیرماه امسال از ساعت هفده، در مجتمع فرهنگی هنری مهر شهرکرد در میدان ابوریحان میرآباد مورد نقد و بررسی قرار می گیرد .
نقد و بررسی فیلم های کوتاه انیمیشن برتر ایران و جهان دوشنبه هر هفته از سوی انجمن فیلم کوتاه شهرکرد با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در مجتمع مهر شهرکرد برگزار می شود .
جلسات نقد انیمیشن برتر ایران و جهان به مدت چهار سال است هر هفته در شهرکرد برگزار می شود و نام این شهر به واسطه برگزاری نشست های مستمر جلسات نقد، اکنون در بین اهالی منتقدان سینما جا افتاده است .
نقد تخصصی انیمیشن نخستین بار در کشور در شهرکرد آغاز شد که ابتدا با ابتکار سجاد میرزاییان دهکردی و داریوش نیکبخت از سوی انجمن فیلم کوتاه شهرکرد پا گرفت و سپس هنرمندانی دیگر استان چهارمحال و بختیاری از جمله لیلا وفادار، مهشید موسویان، صادق عبداللهی، سعید کامکار، محسن باقری دستگردی، صادق رئیسی دزکی، جواد شفیعی، حامد اصغرزاده، بهنام باباییان، مجید ابراهیمیان، طاهره سلیمانی دهکردی، ناصر فوقانی و حسن اعتدالی تداوم یافت .
نشست های تخصصی نقد و بررسی انیمیشن برتر ایران و جهان در شهرکرد باعث شد برای نخستین بار نشست های نقد و بررسی اثار جشنواره بین المللی فیلم فجر همزمان با تهران در شهرکرد نیز برگزار شود .
مسابقات جام جهانی فوتبال 2014 از 12 ژوئن در برزیل آغاز شده و تا 13 جولای ادامه دارد./ش/ن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.