سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

حضور هیئت تجاری آمریکایی در بیله‌سوار

با هدف جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی توماس کروفیلا سرمایه‌گذار ساکن آمریکایی در بیله‌سوار حضور پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ این سرمایه‌گذار ساکن آمریکا با هیئتی برای بازدید و بررسی میدانی و عینی از فعالیت‌ها و قابلیت‌های بالقوه و بالفعل شهرستان بیله‌سوار و تشریح اهداف و سرمایه‌گذاری‌های خود در ایجاد منطقه ویژه اقتصادی مشترک بین جمهور‌ی اسلامی ایران و آذربایجان در بیله‌سوار حاضر شد.

فرماندار شهرستان بیله‌سوار که نشستی را با این سرمایه‌گذار آمریکایی و هیئت همراه داشت با بیان توانمندی بیله‌سوار در تبدیل این منطقه به بازار بکر تجاری و اتصال به آسیای میانه گفت: ما اطمینان می‌دهیم که تمام زیرساخت‌های لازم را برای سرمایه‌گذاری در این منطقه فراهم کنیم و مردم این منطقه با پرکاری و صداقت و توانمندی در عرصه کارآفرینی مشارکت کنند.

آرام حلیم با اشاره به ویژگی‌ها و برجستگی‌های این منطقه از لحاظ جغرافیایی و اقتصادی افزود: ما آمادگی کامل داریم تا در بسترسازی و قوت‌بخشی و تحقق این طرح‌های عظیم اقتصادی با توان مضاعف در میدان حاضر باشیم تا اسباب تحولات گسترده اقتصادی و شکوفایی در بخش عمران و آبادانی فراگیر فراهم آید.

در این نشست توماس کروفیلا سرمایه‌گذار آمریکایی به همراه هیئت تجاری خود از مراکز اقتصادی و تجاری و همچنین اراضی کشاورزی و سایر قابلیت‌های این شهرستان بازدید کرد.

انتهای پیام/ش/ن

برچسب ها: بیله ، سوار ، حضور ، هیئت ، آمریکایی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.