سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

تروریست های داعش لکه دار کردن چهره زیبای اسلام را نشانه رفته اند

امام جمعه شهرستان فیروزکوه گفت: جنایات انجام شده در عراق از سوی گروه تروریستی داعش از اهداف شوم استکبار جهانی در جهت لکه دار کردن چهره زیبای اسلام است.

حجت الاسلام ˈعبدالعلی استیریˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن با اشاره به وقایع عراق اظهارکرد: جنگ کنونی در عراق که برخی به آن دامن می زنند، جنگ شیعه و سنی نیست.

وی گفت: بعثی های باقی مانده از دوران صدام ملعون، تروریست ها، اجیرشدگان عربستان و قطر، آمریکا و انگلستان در این جنگ دخالت و مشارکت دارند که هر یک اهداف و مطامع خود را دنبال می کنند.

حجت الاسلام استیری افزود: عربستان از بیداری اسلامی منطقه می هراسد و می داند اگر بیداری اسلامی دامنگیرش شود، شکست می خورد.

وی تصریح کرد: آمریکایی ها نیز به دنبال مهیا کردن زمینه حضور مجدد در عراق و افغانستان و مهار موج اسلام خواهی (جدای از بیداری اسلامی) در منطقه اند.

امام جمعه شهرستان فیروزکوه ادامه داد: امروز ملاحظه می کنیم تروریست های اجاره ای داعش حتی از طفل نوزاد هم نمی گذرند و به نام اسلام مرتکب جنایت می شوند.

وی بیان کرد: جنایات انجام شده در عراق از اهداف شوم استکبار جهانی در جهت لکه دار کردن چهره زیبای اسلام است.

حجت الاسلام استیری خاطرنشان کرد: اگرچه حضور گروه تروریستی داعش در عراق هزینه هایی برای اسلام داشته و دارد، اما حداقل چهره زشت کارگردانان این موضوع و دست های پشت پرده برای جهانیان مشخص شده است.

وی تصریح کرد: این مساله سرانجام بیداری اسلامی را در کشورهای منطقه ایجاد و جبهه مقاومت را فعالتر خواهد کرد./ش/ن


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.