سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

تور آذربایجان در ردیف تور نیمه حرفه‌ای دنیا

نماینده اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری گفت: تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری آذربایجان در قالب نیمه‌حرفه‌ای خود در سطح جهان باقی می‌ماند و می‌تواند جایگاه خود را ارتقا دهد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ فردریک چانگ  در نشست متولیان تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری در سرعین اظهار داشت: ارزیابی‌هایمان را از مراحل مختلف این تور بین‌المللی انجام دادیمو در نهایت رضایت‌مندی نسبی از برگزاری این تور فراهم آمده است.

وی افزود: هر شب پس از برگزاری هر مرحله، نمایندگان UCI با کمیته فنی جلساتی برگزار می‌کنند و نقاط ضعف و قوت آنمرحله بررسی می‌شود و جای قدردانی دارد که روز بعد در مرحله بعد نقاط ضعف برطرف و نقاط قوت به بهترین نحو برگزار می‌شود.

نماینده اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری تصریح کرد: تیم‌های ایرانی به دلیل عدم آشنایی با قوانین و مقررات جهانیبا مشکل و جریمه‌هایی روبه‌رو می‌شوند و UCI آمادگی برگزاری دوره‌های آموزشی را برای تیم‌ها داردکه این نیاز دوچرخه‌سواری ایران است.

چانگ یادآور شد: دو سال پیش در ایران و تور ایران – آذربایجان به عنوان نماینده UCI حضور داشتم ولی با حضور در ایران تور بیست و نهم جهش فوق‌العاده و خوبی داشته استو لیاقت رسیدن به سطح تورهای نیمه حرفه‌ای را دارد و این تور با توجه به گزارش‌های ما و UCI در سطح تورهای نیمه حرفه‌ای باقی خواهد ماند.

وی در خصوص مرحله پنجم و اتفاقات پیش آمده گفت: تصادف امری طبیعی در دوچرخه‌سواری است و برخوردها در مسیر و حل رقابت امری طبیعیبوده و جای تعجب ندارد و مرحله پنجم از لحاظ فنی و امنیت بسیار عالی برگزار شد و مشکلی در این خصوص از دیدگاه UCI نیست.

نماینده اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری در این نشست بر افزایش میزان حفاظت‌های ایمنی به جهت افزایش تماشاگران و علاقه‌مندان و شناخته‌تر شدن تور، توسعه اینترنت وتغییر زمان تور به اردیبهشت‌ماه در سال 94 تاکید کرد.

انتهای پیام/س

برچسب ها: اردبیل ، تور ، دچرخه ، سواری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.