سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهدی‌زاده: امیدوارم نفرات برتر انتخابی تیم ملی، نمایندگان ایران در مسابقات جهانی باشند

دارنده مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا گفت: امیدوارم کادر فنی دوبنده تیم ملی را در مسابقات جهانی به نفرات برتر رقابت‌های انتخابی بدهد.

بهنام مهدی‌زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: از این که در مسابقات انتخابی تیم ملی نفر نخست شدم خیلی خوشحالم و امیدوارم این احساس خوب با سپردن دوبنده تیم ملی به من در مسابقات جام جهانی ادامه داشته باشد.

وی درباره شکست حریفانش در مسابقات انتخابی تیم ملی اظهار داشت:همه مدعیان پوشیدن دوبنده تیم ملی در مرحله نهایی انتخابی کشتی گرفتند و از این که توانستم آنها شکست دهم از خودم راضی هستم.

مهدی‌زاده در پاسخ به این سوال که با وجود مصدومیت بشیر باباجانزاده قرار است کادر فنی این فرصت را به وی بدهد تا در یک رقابت انتخابی شرکت کند گفت: من هم این موضوع را شندیم که با نظر شورای فنی قرار است باباجانزاده با نفرات پنجم تا اول انتخابی یک بار کشتی بگیرد حالا نمی دانم این موضوع چقدر صحت دارد اما از آنجایی که از قبل هم اعلام شده بود قهرمان مسابقات انتخابی صاحب دوبنده تیم ملی خواهد شد توقع دارم این مهم محقق شود.

فرنگی‌کار سنگین وزن کشورمان در خاتمه عنوان کرد: مسابقات انتخابی با این فلسفه برگزار شد که حق به حقدار برسد و در این میدان ملی پوش ایران در رقابتهای جهانی معرفی شود حالا اگر این فرآیند رعایت نشود برگزاری انتخابی چه معنایی دارد.در هر صورت به عنوان یک کشتی گیر تابع تصمیم و نظر مربیان و شورای فنی هستم اما امیدارم فرآیند انتخابی به بهترین شکل رعایت شود.

برچسب ها: کشتی ، فرنگی ، تیم ملی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.