سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج/

اختصاص اعتبار برای بازسازی و نوسازی دو هزار خانه بهداشت در امسال

وزیر بهداشت ، درمان و علوم پزشکی از اختصاص اعتبار مناسب برای بازسازی و نوسازی دو هزار خانه بهداشت در سراسر کشور در امسال خبر داد .

وزیر بهداشت با اشاره به بازسازی و نوسازی دو هزار خانه بهداشت در امسال و تلاش برای رساندن مردم به سطح کامل رضایتمندی گفت: امسال اعتبار خوبی برای بازسازی و نوسازی حدود 2 هزار خانه بهداشت در نظر گرفته شده است.
  هاشمی در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج  با اشاره به این که امسال رقم قابل توجهی نسبت به سالهای اخیر به حوزه بهداشت و درمان اختصاص یافته، افزود: امسال سخت ترین سال است چون هم باید در پزشکان، پرسنل و مدیران دانشگاه ها تغییر رفتار ایجاد شود و هم باید تلاش کنیم سطح رضایتمندی و آرامش مردم را افزایش دهیم.
وی با تاکید بر این که هر کدام از ما موظفیم در حوزه خود به درستی عمل کنیم گفت: درست است که در حوزه سلامت قدم هایی موثر برداشته شده ولی رساندن مردم به سطح کامل و مناسبت رضایتمندی زمان می برد.
 وزیر بهداشت با بیان اینکه یکی از معضلات ما کمبود فضاهای فیزیکی مراکز بهداشتی درمانی است و دولت نیز برای تامین منابع جدید در این زمینه محدودیت هایی دارد گفت: تنها راه حل این مشکل جلوگیری از ساخت و ساز فضاهای فیزیکی غیر ضروری، استفاده مناسب از فضاهای موجود و خلق منابع جدید از این محل است.
دکتر هاشمی با اشاره به این که یکی از اشتباهات گذشته این بود که پولی که باید صرف نیازهای بیماران و حقوق پرسنل بیمارستان ها می شد، صرف ساختمان سازی برای توسعه دانشکده های جدید گردید، گفت: همین امر بیماران را به سوی مراکز خصوصی سوق داد و باعث کاهش خدمات بیمارستانی در بخش دولتی و اجبار بیماران برای صرف هزینه های بیشتر شد.
وی گفت: برای نخستین بار اعتبارات ناشی از هدفمندی یارانه ها به بیمارستان ها داده می شود و مدیران قطعا با صرفه جویی می توانند کسری اعتبارات را جبران کنند./س
برچسب ها: بازسازی ، نوسازی ، خانه ، بهداشت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.