سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اوحدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران خبر داد

کاهش 10 درصدی هزینه ی عتبات و عالیات / آغاز ثبت نام دور جدید از 10 تیرماه

رئیس سازمان حج و زیارت از کاهش 8 تا 10 درصدی هزینه‌های اعزام به عتبات در دور جدید اعزام‌ها خبرداد.


سعید اوحدی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: ثبت نام دور جدید اعزام‌ها از 10 تیرماه آغاز می‌شود و زمان اعزام از نیمه دوم ماه مبارک رمضان تعیین شده است.

وی درادامه افزود: در این دوره از اعزام‌ها با تلاش‌های صورت گرفته توانستیم 8 تا 10 درصد از هزینه‌های اعزام را برای زائرین کاهش دهیم.
اوحدی همچنین به توقف اعزام‌ها با شروع ماه مبارک رمضان خبرداد و عنوان کرد: این توقف اعزام به منظور فرصت دهی به طرف‌های عراقی برای افزایش کیفیت خدمات خود به زائران ایرانی است.

رئیس سازمان حج وزیارت اظهار داشت: در این دوره از اعزام‌ها برای اولین بار  زائرینی که فرصت کافی ندارند بسته‌های سفری سه روزه و چهار روزه در نظر گرفته‌ایم که شامل یک شب اقامت در نجف، یک شب در کربلا ویک شب در کاظمین است و پرواز برگشت از بغداد خواهد بود.

اوحدی درخصوص هزینه‌های این نوع بسته های سفری خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه سودی از زائر دریافت نمی‌شود هزینه‌های دریافتی از زائرین برای اعزام‌های سه یا چهار روزه براساس قیمت تمام شده بلیط هواپیما، حمل و نقل بین شهری، اقامت و تغذیه خواهد بود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
منصور
۱۲:۰۵ ۰۱ تير ۱۳۹۳
انگار مسئولين خبري از وضعيت امنيتي عراق ندارند كه در صدد اعزام مردم بي گناه كشورمان به اين كشور هستند.هيچ يك از ائمه و امامان هم توصيه اي در خصوص زيارت زيارت مرقد مطهرشان در اين وضعيت بي ثبات و بدون امنيت ندارند.